/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernskrivebord i XP
Fra : jehe
Vist : 531 gange
220 point
Dato : 12-04-05 20:56

Jeg forsøger at oprette en forbindelse til en ande computer ved brug af fjernskrivebord
Problemet er at den anden computer som også køre XP mangler hele det nederste stykke i vnduet
"egenskamber for system - fjernforbindelse", Hvorfor det og hvordan får man det frem ??????
Hilsen JEHE

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-05 21:17

Begge comp skal være logget på som administrator, så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 12-04-05 21:26

eller kan i forsøge jer med http://www.realvnc.com/download.html
godt program og gratis