/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Agent i Danmark
Fra : ladywear
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 12-04-05 05:16

Jeg skal bruge en agent i Danmark som kan handle pynte puder, der er tale om blant andet silke puder i str 38 X 38 CM 15 X 15 Tommer i top kvaliteter prisen er med 100 % sikkerhed den billigste der findes paa markede.
Send mig en mail hvis du vil have merer info eller ring giftandgame@giftandgame.com +66 67089774
Der er tale om en rigtig god levevej for den rigtige aarsgage ca 400 000 kr
Med venlig hilsen

Leo peter

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 12-04-05 06:04

Du kunne måske bruge : http://www.kandu.dk/dk/spg/64480

Og han kunne måske bruge dig?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-04-05 08:46

Hejsa
At benytte et forum som dette til at annoncere om job / privat salg til en årsløn på 400.000,- er i sig selv ikke særligt seriøst. Opslå dog dit 'forslag/tilbud' i en af de Danske aviser, og hvis det skal være gratis, så kan jeg da henvise til:
Den Blå Avis: http://www.dba.dk
Gul & Gratis: http://www.gulgratis.dk/
QXL: http://www.qxl.dk
Held og lykke med projektet
Søren

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-04-05 10:01

Så vidt jeg ved skal en agent skaffe sin egen hyre ved at lave aftaler med kunderne - hvordan kan du så vide at hyren vil blive på ca 400000kr ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 11:05

Bare sådan til orientering - så ser firmaet giftandgame.com da meget seriøst ud, men er da enig i at der kan søges bedre andre steder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 14-04-05 04:49

Lige et svar paa det med hyren det er beregnet paa grundlag af hvor mange der bor i Danmark og da vi allerede har agenter i flerer lande kan vi regne ud at det vil ligge paa ca 400 000 kr om aaret

Leo Peter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 05:02

Leo Peter - Selve dit spørgsmål er fyldt med såvel stave som sprogfejl. Hvordan/hvorfor tror du at nogen kan have tillid til dig, når du ikke selv er i stand til at skrive/stave dansk? Alene det faktum at din computer ikke indeholde bogstavet å
- - Du skriver hele tiden aa
Hvis jeres firma er så velfunderet som du påstår, ville I ikke søge folk i dette forum. Tror du at vi er HELT åndssvage?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 05:09

Du mangler kommaer i dine sætninger, og du skriver flerer lande. Det hedder flere lande.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 05:18

Forstå mig ret. Når/hvis folk går ind i et forretningsforhold som det du tilbyder, vil de gerne have en sikkerhed for at der også ligger noget fornuft bag ved. Og det har du ikke vist indtil nu. Jeg siger IKKE at DU eller dit firma er ufornuftigt eller FUP, men hvis Du/I vil have gode folk, må i squ anstrenge jer lidt mere. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 05:24

Men OK. Send din totale vareliste m/priser, beskrivelser og forretningsbetingelser, inkl. evt. rabat aftaler til arne@inet.dk. Så kigger jeg på det. Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 05:27

Skriv lige Att.: Arne - Ellers er det bare en af mine folk der ta'r sig af sagen.

Godkendelse af svar
Fra : ladywear

Dato : 29-04-05 19:05

Tak for svaret arne.jakobsen.