/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Sidedeller
Fra : Nanabanana
Vist : 4136 gange
50 point
Dato : 11-04-05 15:15

Hej, er der nogle bestemte øvelser, man kan lave, hvis man har sidedeller? ved godt man ikke kan punktforbrænde...

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 11-04-05 15:23

Du skal i det hele taget træne styrketræning for overkroppen, så kommer det til at se bedre ud.
Lav en masse sidemave bøjninger og almindelige mave bøjninger.

Og så kom idet hele taget ned i fedt procent. Men det ved du jo allerede.

Kommentar
Fra : Copemann

Dato : 11-04-05 15:33

Hejza Nanabanana

det kan du få væk ved at lave mave bøjninger og andre mave øvelser eks, sammen med din mand/kone

mvh Copemann

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-05 16:14

Min søster havde problemet for nogle år siden. Hun lavede rulleøvelser. Altså ned på gulvet og så rul som en flaske, frem og tilbage. Som de andre siger: Mavebøjninger og alm. styrketræning. Alt for at styrke muskulaturen og omdanne fedtvæv til muskelvæv. Og så selvfølgeligt fedtfattig kost. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 12-04-05 11:53

Ok, tak... Skal lige siges, at jeg er 16 år.
Har en skråbænk til at lave mavebøjninger på. Laver ca. 30 om dagen. Vil da prøve at begynde at lave sidemavebøjninger. Hvad gør man? Albuen mod modsatte knæ?

Accepteret svar
Fra : Grissebassen

Modtaget 25 point
Dato : 13-04-05 14:53

Hej hej. Går selv i fitness o har fået nogen øvelser der er meget effektive... De sku ligge dig på siden med samlede ben, 90 grader fra din mave. Løft overkroppen fra gulvet som ved normale mavebøjninger... Lav først 10 lange (Helt fra gulvet og op), 10 korte, (hvor du ikke kommer ned og rører gulvet men holder dig halvt oppe) og 10 lange igen.. Gør det til hver side, det er vældig effektivt!!!!!
God fornøjelse....

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 13-04-05 15:44

WOW, det tror jeg, at vil gøre... Har lavet nogle lignende, men hvor jeg bare holdt mig oppe i 30 sek.

Kommentar
Fra : Elina87

Dato : 30-04-05 12:20

Hey Nana... Du skulle tage og sætte en kost eller lign bag nakken, tage fat i enderne på denne og så dreje stille og roligt fra side til side mens du står med spredte ben i hoftebredte eller sidder ned...

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 01-05-05 21:48

Vi har faktisk også lavet sådan nogle øvelser til atletik - hvis det altså er sådan noget med at dreje ned mod gulvet med den ene ende, og så bagefter med den anden ende af kosten?

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 28-01-06 12:16

Tak for svaret Grissebassen.
Ved godt, det er lang tid siden

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 29-01-06 11:03

Hehe jamen værsgo da.. Skulle de være en anden gang...