/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Mini Harley
Fra : Simmaster
Vist : 1098 gange
47 point
Dato : 09-04-05 21:06

Hejsa, jeg har en mini harley, som giver mig startproblemer, når den har stået i et par dage danner der sig en luftprop i benzinslangen.
Er der noget jeg kan gøre for at dette ikke skal ske? det er lidt træls at jeg skal hen og pille slangen af og tømme den for luft før jeg kan starte den.

Til oplysning kan jeg sige at den findes her: http://www.minibike.dk/product_info.php?cPath=29&products_id=35

På forhånd tak.

Jacob

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 57 point
Dato : 09-04-05 21:08

Nu koster 1/2 m slange ikke alverden, og næsten al slags plast kan bruges.
Men du skal sørge for der er stigning på slangen, når den står der hvor du stiller den, så det kan være problemet er løst når du har klippet nok af. Der må altså ikke være vandrette eller krølle på slangen, men stigning overalt. Måske skal slangen gå anderledes omkring noget.
Ellers hjælper det (Når benzinhanen er åbnet) at "klipse" med en finger ind på slangen for at ryste luftboblen, så den bevæger sig op i tanken.
Tit kommer problemet også fordi benzinfilteret som mange gange sidder på benzinhanen, og stikker op i tanken, trænger til en rensning.
Men selv om der er luftbobbel, er det ikke ensbetydende med den ikke får benzin, da benzinen løber ubemærket omkring luftboblen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nicolamacioci

Dato : 10-04-05 16:32

sutte din pik det kan du gøre

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-04-05 11:19

Til Nicolamacioci....
Du kan komme her og få lov til at sutte min pik!
Fjols find et forum hvor din slags kommentarer er velkomne.

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 19-04-05 11:20

Tak for svaret pallebhansen.