/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Sælge hvad i min online shop?
Fra : Labtec
Vist : 631 gange
70 point
Dato : 09-04-05 15:11

Jeg har lavet denne butik der er gratis at have: www.online-shoppen.dk

Men er der nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kunne sælge der ikke kræver en meget stor opstarts kapital?

De ting jeg har derinde nu er bare eksempler, og siden er heller ikke hl færdig brygget endnu.

Ideer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 17:40

det kalder jeg for optimisme at have butikken klar før man ved hvad man vil med den

sorry - kunne ikke dy mig - men du har sikkert selv mange ideer når alt kommer til alt

et lille ps - jeg kiggede lige på dit site - og måske skulle du gøre skriften tydeligere i overskrift og menu - det er praktisk talt ikke til at se uden at markere

god vind med shoppen

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 70 point
Dato : 09-04-05 19:42

Jeg mener at du skal sælge hvad som helst du kan få fat i og sælge videre til en konkurrencedygtig pris. Find nogle varer som du kan købe billigt engros, så kan de også sælges billigt. Hvis ikke dine varer er billige (pris/kvalitet) er der alligevel ingen der køber dem. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-05 20:27

Hvad med fisk.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 09-04-05 20:59

Hvad med Isklumper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-05 21:09

Eller godt humør, det sælger altid.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-05 21:09

Noget for ældre, dem bliver der flere og flere af.
Penge har de også.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 21:14

Har lige kigget på din hjemmeside. Jeg synes det er vigtigt for din troværdighed at denne ikke har stavefejl. Du skriver:
"Du er også velkommen til at komme forbi IRL og se varene," Det hedder varerne. Det synes jeg lige du bør rette. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : babee

Dato : 09-04-05 23:22

en flot side jeg vil da holde øje med gode tilbud

men hvad du skal sælge ja det er et godt spørgsmål

på qxl er der mange der sælger varepartier og det kunne måske være noget??

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 10-04-05 11:04

arne.jakobsen->>> Stavefejlen bliver herned rettet

miritdk-->>>> Jeg er ikke helt med på hvad du præcist mener du skal markere for at kunne læse?
Bruger du IE? Jeg kan selv læse det hele tydeligt. Er der for småt? Hvilken indstilling har du?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-04-05 17:59

Labtec jeg mener som den der skal kigge ind efter de gode tilbud at jeg ville drøne videre - netop fordi mørk tekst på mørk baggrund ikke lige er sagen - husk det er ikke alle der ser lige godt og så er det endnu værre - men en megaflot side ellers

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-04-05 06:10

Har lige knyttet en kontakt til http://www.kandu.dk/dk/spg/64651

Se denne. mvh aj

Godkendelse af svar
Fra : Labtec

Dato : 12-04-05 17:07

Tak for svaret arne.jakobsen.