/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth og Nokia 6230
Fra : bassenborg
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 09-04-05 09:09

Jeg er lidt ny i det her, så her kommer lige et par spørgsmål.
Hvis jeg skal overføre fra computer til mobil, hvad er så den bedste løsning, bluetooth eller datakabel? Hvad skal jeg være opmærksom på med de forskellige løsninger?
Er der specielle krav til computeren, hvis jeg vil bruge en bluetooth usb-dongle.
Kan jeg overføre alt: Ringetoner, wallpapers, spil, og hvordan foregår det rent praktisk?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-04-05 09:52

1. du skal bruge nokia pc suite ( ligge på den cd du fik med ellers www.nokia.dk eller com)

nogle vil mene kabel andre blue (datakabel)
jeg bruger selv blue samt mmc kortlæser og har ingen problemer (dongle)

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 09-04-05 10:46

Hvordan med ringetoner og spil, passer de sammen på tværs af de forskellige telefoner?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-04-05 11:26

nej det er ikke alle spil der virker der er foreskel på nokia/SE/siemens osv. samt det skal også passe til modellen
ringetoner er der også foreskel på

alle Nokia ringetoner kan 6230 afspille

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 09-04-05 23:36

Er der ikke flere der har et par gode råd? Der må da være nogen der sidder og sysler med sådan noget, og som vil dele ud af deres viden.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 10-04-05 17:39
Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 10-04-05 18:00

Tak for svaret rotw.