/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
spørgsmål til vægtforøger pulver
Fra : janemli
Vist : 823 gange
46 point
Dato : 08-04-05 12:46

har såen noget pulver. men hvornår og hvormange gange ska man tag det om dagen.hvis man træner hver dag........blir det til fedt eller muskler

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 56 point
Dato : 08-04-05 13:19

"Vægtforøger-pulver"
Jeg formoder det må være noget proteinpulver af en slags.

Det er ikke noget man skal tage, men nogen bruger det da godt nok.

Om det bliver til fedt eller muskler?
Tjae, det bliver ikke automatisk til noget.
Men hvis man træner, virker det på samme måde som proteinrig kost, at det er materiale til at opbygge muskler.
og hvis man ikke træner, bliver alt man spiser, proteinpulver eller madvarer til overvægt i større eller mindre grad.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : janemli

Dato : 14-04-05 23:14

Tak for svaret dova.