/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HP - TOMTOM hvordan laver man forbindels~
Fra : Niederhof
Vist : 522 gange
200 point
Dato : 08-04-05 01:10

Jeg skal installere en TOMTOM3 Navigator og en HP iPAQ 2100 - men den melder altid at "GPS-position er upålidelig" - også udendørs.
I Bluetooth manageren kan jeg se at der kun er 'Outgoing Connections - ingen Incomming - skal det være sådant ?

Accepteret svar
Fra : Monsen1234

Modtaget 200 point
Dato : 08-04-05 07:20

Det bedste sted du kan få hjælp er her http://www.tomtom-user.dk/ gå ind i deres forum, der har jeg selv fået god hjælp

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 08-04-05 09:48

Husker du at connecte bluetooth FØR du starter TomTom?

Kommentar
Fra : H2

Dato : 08-04-05 09:51

Hvis du går ind i Tomtom og ind i menuen GPS-status.
Der er et billed af en PDA og en satalit med nogle prikker i mellem. kører der en sort prik fra satalitten til PDA....

Kommentar
Fra : H2

Dato : 08-04-05 10:09

Prøv at koldstarte PDA. Ved at trykker kort på den knap der er i bunden eller bag på den, men ikke hold den inde.....

Kommentar
Fra : H2

Dato : 08-04-05 10:09

Prøv at koldstarte PDA. Ved at trykker kort på den knap der er i bunden eller bag på den, men ikke hold den inde.....

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 07-06-05 22:11

Man lader HP'en løbe tom for strøm - så smider den nemlig alle programmer der er installeret !!!
Så køber man et 1 GB Ramkort til skramlet, STARTER med at installere UPDATE-CD'en til TOMTOM, hvorefter man installeret alt øvrigt; hvorefter man går på nettet og opdaterer de kort man netop har installeret......

NU kan HP'en altid finde både TOMTOM og de opdaterede kort !!

ELLER man smider det hele tilbage i hovedet på Harald Nyborg, der har reklameret med at skramlet kan have kort fra hele Skandinavien i HP'en - hvilket den IKKE kan !

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 08-06-05 23:05

Tak for svaret Monsen1234.
www.tomtom-user.dk er nok STEDET !