/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mms og min Samsung E700
Fra : hvidtiger
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 07-04-05 19:04

Jeg har en Samsung E700 og der er en ting der driller mig lidt. Jeg har telmore og har fået sendt en sms med Gprs opsætning hvilket virker og en med mms opsætning..Nu kommer det underlige!..Jeg kan sagtens sende mms´r og modtage dem til og fra andre mobiler.Men så snart jeg gerne vil have inten ringetone eller billed fra nettet modtager jeg intet.Og det er ligegyldigt hvilken side det er..Hvordan kan det være at jeg ikke har problemer med og modtage eller sende til andre og ikke kan modtage noget fra nettet??

Mvh Brian Chr.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-04-05 20:28

Muligvis er din telefon ikke med på listen over telefoner der kan modtage disse services. Har du tjecket det? Det står somregel på siderne, hvilke der kan, og hvilke tlf'er der ikke kan.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 07-04-05 22:43

du skal ha en wap opsætning

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 09-04-05 09:26

Hej igen!.

Nu er det i orden!.Jeg har ikke gjort noget, men dagen efter var der ingen problemer og det køre stadig.Så det kan være internettet der var noget galt med..

Men tak for jeres respons

Mvh Brian