/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Kålkur
Fra : H.Balle
Vist : 11729 gange
50 point
Dato : 15-09-02 15:56

Er der nogen der kender opskriften på kålkuren? Det er en udrensnings/slankekur hvor man kun spiser kålsuppe i en uge.

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 15-09-02 16:44

Hehe Mon ikke man skal forsyne sig godt med toilet-papir til sådan en omgang ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 15:24

"H.Balle" <H.Balle.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Rb0h9.76714$ww6.5394290@news010.worldonline.dk...

> Er der nogen der kender opskriften på kålkuren? Det er en
> udrensnings/slankekur hvor man kun spiser kålsuppe i en uge. ns

Hop ind på Google og søg på grupper efter suppekuren ... der er masser om
kuren.

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=suppekuren&meta=

Mvh. Lisbeth

Accepteret svar
Fra : chicco

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-02 18:54

Hej H-balle
gå ind på www.fedtfattigt.dk og kig efter fedt forbrændingskuren det er den du søger-( men pas på den er ikke helbreds mæssig ok)

Kommentar
Fra : pipaluk

Dato : 27-09-02 16:02

Jeg kender godt den suppe, den hedder Den Amerikanske Drøm hvor der står på opskriftet hvad man skal spise dag for dag. Den virker ret godt! Man har det også meget bedre, den renser også kroppen.

Kommentar
Fra : pipaluk

Dato : 01-10-02 16:49

1 hvidkål
2 løg
2 grønne peber
1 dåse flåede tomater
1 bladselleri
8 maggi terninger

Hak dem fint og lad dem koge i ca. 30 minutter

1 dag: Frugter, undtagen bananer og spis så meget suppe som du vil

2: Grøntsager, undtagen bønner og majs og en bagte kartoffel med smør og du kan stadigvæk spise suppen.

3: Frugt og grøntsager, samme undtagelse som dag 1 og 2, ingen kartoffel.

4: Spis op til 8 bananer og 1½ dl skummetmælk + suppen.

5: Bøf og tomater, hvis du spiser op til 8 tomater drik masser af vand. Bøffen kan steges som man vil. + suppen.

6: Bøf og grøntsager og suppen, samt usødet juice.

7: Brune ris og grøntsager og stadigvæk suppen.

Spis så meget som suppe som du vil! Jo mere man spiser det jo mere taber man sig. Tab op til 3-5 kg i løbet af ugen!

God fornøjelse!