/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Opsætning af Netværk
Fra : samson04
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 05-04-05 16:19

Jeg skal hjælpe en kollega i morgen med at opsætte hans stationære og bærebare i et trådløst netværk. Routeren er af mrk. Topcom sky@cer WBR 7011B, og topcom netværkskort.

Jeg ved tillige at han har bredbåndsorbindelse via TDC Webspeed.

Hvem kan hjælpe med en "kravle vejledning" helst på dansk. Har prøvet at åbne vejledningen på deres hjemmeside, men min adobe 7,0 kan ikke lide 4,0 versionen.
Jeg kan se, at der tidligere har været skrevet om emnet, men synes ikke lige at jeg kan bruge nogle af disse svar

Håber på jeres assistance for at få det til at virke fra Day 1.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-04-05 16:27
Kommentar
Fra : samson04

Dato : 06-04-05 11:21

Ok Rotw

men jeg kan kun finde en kablet forbindelse på linket. Prøvede her tilmorgen, uden held. Kontakter producenten.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-04-05 22:38

For en sikkerheds skyld, skal du sørge for at få hentet de sidste nye firmware, da de kan vise sig at løse nogle af de evt. problemer der kan opstå.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-05 12:03
Kommentar
Fra : samson04

Dato : 10-04-05 11:23

Tak til både rotw og severino.
Hold da op en omgang p...Topcom var i hverfald ikke til meget hjælp. Til gengæld fik vi top service hos webspeed, da den ikke ville "klokke på". Vi fik den stationære til at køre "kablet" hvilket kollegaen lige havde glemt at fortælle (så er det sgu svært at oprette en trådløs, når netværkskortet ikke er det, Hi-hi. de 2 bærbare fik jeg dog ikke til at virke. Har i nogle gode ideer.

Godkendelse af svar
Fra : samson04

Dato : 10-04-05 11:24

Tak for svaret rotw.
Se iøvrigt min nye tråd

Samson04

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-04-05 17:23

hvilken ny tråd??

Kommentar
Fra : samson04

Dato : 11-04-05 11:57

Ja-ja, kom til at bytte rund. Det var den kl. 1123