/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
For meget Olie?
Fra : nZme
Vist : 971 gange
10 point
Dato : 05-04-05 13:29

Hvis man selv tror at sin scooter får for meget olie.. (og ikke ved om det har noget med det her at gøre)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Mit udstødning bliver sort og snavset ude i enden af olie tror jeg.. hvad betyder det? den plejer ikke at gøre sådan?

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 10 point
Dato : 05-04-05 15:22

Når du bruger den rigtige olie/benzinblanding, så må det være luftfilteret der er blevet snavset fyldt med støv, Rens det eller sæt et nyt i

Kommentar
Fra : Free0wn

Dato : 05-04-05 15:32

Mit luftfilter er noget lort... men jeg tror selv at jeg køre på lidt for meget olie ..

Den blander selv + fik benzin fra en puch maxi + min selvblander var i stykker så derfor kom jeg lige lidt mere olie i benzinen... så det er vel derfor?

Kommentar
Fra : nZme

Dato : 05-04-05 15:33

hvorfor fanden var jeg logget ind som freeown... det var altså mig der lige skrev det der

Kommentar
Fra : nZme

Dato : 05-04-05 15:34

> Mit luftfilter er noget lort... men jeg tror selv at jeg køre på lidt for meget olie ..

> Den blander selv + fik benzin fra en puch maxi + min selvblander var i stykker så derfor kom jeg lige lidt mere olie i
> benzinen... så det er vel derfor?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-05 15:41

nZme > det vel fordi du har to profiler og det er da ok, sålænge du ikke besvarer spørgsmål fra dig selv.

Kommentar
Fra : nZme

Dato : 05-04-05 15:43

Free0wn er min gamle profil.. og hvis jeg skriver www.kando.dk logger den på freeown.. det var der fejlen var...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-05 15:44

Men pudsigt nok så de spørgsmål du har besvaret nZme, alle fra Free0wn

Godkendelse af svar
Fra : nZme

Dato : 05-04-05 15:44

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-05 15:45

Så besvarer du jo spørgsmål fra dig selv ??????

Kommentar
Fra : nZme

Dato : 05-04-05 15:45

Ja det var da jeg skiftede profil besvarede jeg mine gamle spg :( for at overføre mine point.. ved godt man ikke må, men gjorde det nu aligevel..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-05 15:49

Det er da noget sludder og vrøvl du kommer med - du kan jo ikke bruge superpoint til at stille spørgsmål med - kun til at snyde med.

//bentjuul

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-04-05 16:16

Ok selv tak