/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Billigt hotel
Fra : 1975
Vist : 1150 gange
100 point
Dato : 05-04-05 12:19

Er der nogle der kan hjælpe med at finde et billigt hotel på amager, helst i nærheden af Refshalevej.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-05 12:38
Godkendelse af svar
Fra : 1975

Dato : 05-04-05 17:41

Tak for svaret Klumme. Jeg ved nu ikke om jeg syens det er billigt, men fandt selv dette

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=92

hvis andre skulle finde på at søge på spørgsmålet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 21:03

Ahhhhh den gælder ikke - Du skrev hotel..... og det du har fundet, er et vandrehjem.

Men du har da ret. Hotelværelser er ikke billige i København, men nogen er billigere end andre.

Lige en side bemærkning. Hvor bor du, for der er vist en regel om, at hvis du har folkeregisteradresse i den kommune hvor vandrehjemmet ligger, så må du ikke bo der.

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 05-04-05 21:43

:)

Ja det er da rigtigt nok det er det, men så burde jeg nok ha skrevt overnatningsmulighed, men gad vide hvilke tilbud det så var dumpet ind med?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 21:48

Ja det må du nok sige. En seng i en 1½ værelses lejlighed på Vesterbro med 12 indvandrere i resten af lejligheden til 100,- pr nat. uden morgenmad. God fornøjelse herovre, hvordu så end kommer fra.

Klumme