/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Et godt steder at købe fryseøkonomi.
Fra : Iboga
Vist : 3332 gange
100 point
Dato : 03-04-05 22:00

Hejsa.

Jeg har været en glad kunde hos Spar10, og er ked af at de har lukket.
Har prøvet at lede efter andre fryseøkonomi firmaer med salg til private, men uden held.

Men kender i nogle gode steder der sælger fryseøkonomi til private. Helst med levering :)

Pft
Iboga

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-04-05 22:06

Her er måske en?
http://www.frigris.dk/

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 03-04-05 22:12

wow, okay..
Ja men ville gerne have noget hvor der også er fisk, fugl og okse.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-04-05 22:22

Hvor bor du henne? Der er online købmandsbutikker flere steder i landet!

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 03-04-05 22:23

København, men er det så fryseøkonomi?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-04-05 22:33

økonomi ved jeg sg ikke *L*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-04-05 22:34

De er vist lidt dyre http://www.prima-online.dk/

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 03-04-05 23:08

Det er desværre ikke det jeg leder efter.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 03-04-05 23:21
Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 04-04-05 07:21

Så begynder det at ligne noget, har du andre? :D

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-04-05 15:52

i gamle dage var der noget, der hed dansk fryseøkonomi. jeg har lige nu på google konstateret, at det eksisterer endnu. men om det er den type, du søger, tja, men nu har du muligheden for at kigge på det.
mvh og godt forår
...aase

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 04-04-05 18:48

Hej..
Har lige selv ledt på google, men kan ikke find et et link der går direkte til dfø.
Tilgenglæd har jeg lige læst at det gik konkurs!?

Men bort set fra det så er det vist det jeg leder efter. :)

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-04-05 19:09

http://bibliotek.dk/vis.php?field1=ccl&term1=lem%3DDansk%20Fryse%20%D8konomi%20og%20ma%3Dai

denne avisartikel er det nærmeste, jeg har kunnet finde indtil nu.
velbekomme

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-04-05 19:12

ps. jeg tror, at du har ret mht. at firmaet ikke eksisterer mere, da dfø nu står for dansk familie økologi.
mvh
...aase

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-04-05 19:14

DFØ eksisterer formodentligt ikke mere.
http://www.danske-nyheder.dk/arkiv/1996.09.13.html Se under giftig brand.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-04-05 19:38

ja, så er den vist desværre begravet. trist nok, for vi holdt meget af at "døffe" sammen med naboerne for maaaange år siden. ak ja.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 06-04-05 08:35

Jakjoe, det var nemlig den artikel jeg læste..

Men er der så overhovedet nogen fryseøkonomi firmaer tilbage? :(

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-04-05 18:00

Det ser det ikke rigtigt ud til.

Frostvarerne i supermarkederne er måske efterhånden blevet så konkurrencedygtige, at der ikke er "fryseøkonomi" i at have disse ordre firmaer mere.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 07-04-05 06:41

Tak for svaret jakjoe.

De her ser rigtige gode ud..

Synes nu stadig at supermarkederne er for dyre. :(

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-04-05 18:19

Tak skal du ha´.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 07-04-05 21:49

Det var så lidt. Har du nogen erfaring med dem egenligt?