/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Billed svaghed
Fra : Hemmingsen69
Vist : 491 gange
40 point
Dato : 02-04-05 11:12

Hej,

Som du ser på billederne under er de svage i farverne, fadet ud eller halvt gennemsigte.

http://www.mota.ru/celebrities/img/celebrities_646.jpg
http://www.mota.ru/celebrities/img/celebrities_638.jpg
http://www.mota.ru/celebrities/img/celebrities_414.jpg

Ikke lige de eksempler men håber du forstår hvad jeg mener :)

Hvordan gør jeg det i Photoshop?

Tak.

/Anders

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 02-04-05 11:34

Hm.. Nu virker billeder ikke :/

Men håber stadig du forstår hvad jeg leder efter..

Kommentar
Fra : akle

Dato : 02-04-05 11:54

Kan kun se klare og fine billeder på min pc, så ved jeg ikke hvor problemet ligger, andet måske ved din pc?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 12:11

får fejlkode - men ser hvad der er klart og tydeligt - tyder på at et eller andet måske ikke er der ??????????

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-05 12:14

hvis du mener at du vil have billederne delvist gennemsigtige kan du prøve følgende:
Åbn et billede i PS -> hvis billedet er et baggrundslag (se i din layers-palette) dobbeltklikker du på det for at "åbne det". Når det er gjort er der i samme palette et punkt som hedder opacity (gennemsigtighed). Prøv at ændre på den procent eller benyt "skyderen".

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-04-05 12:23

virker heller ikke på mine 3 pc'er

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 02-04-05 12:25

Tak for svaret hcma.