/ Forside/ Karriere / Udlandet / Østlande / Spørgsmål
10  granner01 100
Hjælp til eBay
Fra : 2100
Vist : 1537 gange
100 point
Dato : 01-04-05 12:37

Nogen som kan fortælle mig, hvordan jeg bliver oprettet som sælger på eBay. Som køber er jeg oprettet og har købt en del på eBay.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-04-05 13:02
Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 01-04-05 13:06

Ja det er også den side jeg får op

Kommentar
Fra : madsbs

Dato : 01-04-05 13:09

Jeg undrer mig bare en lille smule over at den er havnet i kategorien ØSTLANDE.
Men sådan er der jo så meget

Accepteret svar
Fra : The_Evil_Bong

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-05 17:34

Hej..

Du går f.eks. ind på den tyske side, som jeg har gjordt.. Så går du ind under Mein Ebay.. Og så logger du ind..

Når du er inde i "mein ebay" trykker du hvor der står "Jetzt verkaufen!"

Håber det kunne bruges..

M.v.h. Simon

madsbs --> Jah, men den er jo også senere blevet lavet i Import og Eksport.. Så det er nok en fejl.. Eller's ved jeg da heller ik hvorfor..

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 13-06-05 16:18

Ryder op i point, ikke fordi du kom med et svar som kunne bruges, men nogen skal jo havde dem