/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
trådløs router TDC
Fra : CiberAmigo
Vist : 706 gange
200 point
Dato : 01-04-05 03:13

Hej, jeg har et trådløst accesspoint (Linksys WRT54G) der både kan virke som gateway og router.

Jeg vil høre om det kan lade sig gøre at bruge den som router på TDC ADSL-linie?
Eller om TDC ikke vil have at man bruger andet udstyr end de selv sælger/lejer ud til deres kunder?

Med venlig hilsen
CiberAmigo

Accepteret svar
Fra : Solmyr

Modtaget 210 point
Dato : 01-04-05 04:01

Altså .. Jeg tror ikke TDC kan se om det er deres udstyr du bruger, og nej det behøver ikke være deres udstyr, har selv svigerforældre der bruger materiale de har købt i det lokale datahus.

Rune

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 04:20

Hej CiberAmigo.
Som Solmyr skriver:
Citat
nej det behøver ikke være deres udstyr

Jeg har købt min Router i Gul&Gratis og kører nu med den på 5. måned med TDC-ADSL
så det er der ingen problemer i.
Held og lykke med opsætningen.
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 02-04-05 03:12

Tak for hjælpen begge to. Jeg poster lige spørslmålet en gnag til så i begge kan få point.

med venlig hilsen
CiberAmigo

Godkendelse af svar
Fra : CiberAmigo

Dato : 12-04-05 20:04

Tak for svaret Solmyr.