/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
En der kan/vil unlockke en Sony ericsson~
Fra : Thorsen9
Vist : 469 gange
20 point
Dato : 31-03-05 14:19

Hej.

jeg ville gerne vide om det er mugeligt at der er en der kan unlockke en sony ericsson t68i, som har haft sonofon abonment´(og som bor i nærhenden af esbjerg)

Hilsen thorsen9

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 14:30

Hvis telefonen er 6 måneder gammel kan du ringe til Sonofon og få koden gratis, og ellers ka ndu få den oplyst for 500 kroner

Kommentar
Fra : Thorsen9

Dato : 31-03-05 15:54

Nej... det er min fars gamle telefon fra jyske vest kysten... så man kan ikk gå ned i en sonofon butik og få den onlockede

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 20 point
Dato : 31-03-05 16:58

Det kommer jo an på om det er dem den er låst til, telefonen er sandsynligvis mere end 6 måneder gammel, så hvis der sidder et gammelt simkort, eller han kan huske hvem der var hans operatør, så kan de låse den op for dig

Godkendelse af svar
Fra : Thorsen9

Dato : 31-03-05 18:46

Tak for svaret Backtee.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 31-03-05 19:12

ellers kig på www.dkunlock.dk der finder du den der er nærmest

Kommentar
Fra : Thorsen9

Dato : 31-03-05 19:14

Tak men har fundet et sted at unlockke min... www.fuclock.dk