/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
stempel. vende forkert?
Fra : Nikker
Vist : 636 gange
25 point
Dato : 30-03-05 23:00

Hej . En af mine venner er kommet til at vende hans stempel på en suzuki samurai med pilen op ad i stedet for ned ad.

Hvad kan der ske ved det?

og hvis man sætter en boret cylinder på en suzuki samurai skal man så ik dyse 10 numrer op?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-05 23:02

At stempelringene kan knække fordi de så sidder ud for skyllekanalerne pilen skal vende mod udstødning
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-05 23:03

Jo det paasser ca. med 10 nr vil jeg mene
Mvh Sune

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-03-05 10:18

Vend stemplet med det vuns. Som Sune skriver kan det koste et haveri - ikke bare med en knækket ring, men er man meget uheldigt ryger cylinder og hele lortet. De fleste stempler er dog lavet så sindrigt at det ikke sker. Kender ikke Suki'en, men få det vendt. Der er antagelig en årsag til der er pil på.

Kommentar
Fra : TRex.the.man

Dato : 30-04-05 20:15

Hey Hey,

Vedrørende omdysning af Karburator på Suzuki Samurai DM50 2-Gear.

Man kan ikke regne med at der er et generalt tal man skal dyse op eller ned, når man honer sin cylle. Man kan kun prøve sig frem, ved henholdsvis at skue på luftskuen, rykke med nåles position og så dysen. Men Hvis du endelig har honet din cylle vil det ikke være meget værd, hvis du benytte den originale karbu. (Ved selvfølgedig ikke om det er tilfældet)

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 11-05-05 20:09

hey....pilen skal vende mod udstødningen udgang..
har selv en samu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-05-05 21:20

Har du fået vendt det rigtigt?

Kommentar
Fra : bajernar

Dato : 18-08-05 11:55

og din cylinder kan blive skæv.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-08-05 13:40

Hallo er du der... spørger ????

Mvh Sune

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 20-10-05 03:32

afv. et accepteret svar??