/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Solidworks
Fra : jegerper
Vist : 833 gange
50 point
Dato : 30-03-05 16:33

Nogen herinde, der ved hvor man kan finde det program billigt. Helst den udgave der hedder Student Edition, da jeg er i lære som værktøjsmager, og vi har det program på skolen. Så ville det joh være rart hvis man kunne dygtiggøre sig med fremtidens teknologi.

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 30-03-05 16:47

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=59711
Se om ikk der er noget. (studilicens)

Kommentar
Fra : mcart

Dato : 30-03-05 16:52

Du kan prøve at spørge hos Solid Design House i roskilde, de er forhandler af SW. Jeg ved de har nogle 150 dages licencer der kun kan bruges til at øve sig på.

Accepteret svar
Fra : mcart

Modtaget 60 point
Dato : 30-03-05 16:53

Hov jeg glemte deres www.sdh.dk

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 30-03-05 21:49

tak mcart, der er det. Syntes bare jeg havde søgt uden at finde det. Takker

Godkendelse af svar
Fra : jegerper

Dato : 30-03-05 21:50

Tak for svaret mcart.

Kommentar
Fra : mcart

Dato : 31-03-05 10:13

Jeg er også igang med at lave et dansk forum for solidworks, SwErfa. Her kan du også tilmelde dig hvis du vil være med i en erfaringsgruppe.
www.swerfa.dk eller www.solidworksforum.dk ,du kan også finde os på SOlidWorks officielle hjemmeside under usergroups.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 06-04-05 23:10

der vil jeg da kigge lidt, måske lærer man noget inden jeg får programmet