/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
lejlighed søges
Fra : haanirak
Vist : 713 gange
200 point
Dato : 13-09-02 18:14

Hejza er der ikke en der ved om der er nogen pæne lejligheder til leje i Horsens eller omegn??
Vi er et par på 19 og 17, der leder efter noget at bo i. Vi har kat, men det er en indekat der er 100% renlig.
Hvis der er nogen der ved noget er de meget velkommen til at skrive til os.

Med venlig hilsen
Karina og dennis

Kommentar
Fra : haanirak

Dato : 13-09-02 20:24

ja tak det vil vi gerne da vi ikke rigtig selv har mulighed for det

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-02 11:44
Godkendelse af svar
Fra : haanirak

Dato : 14-09-02 17:22

Tak for svaret SANTA2002.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 15-09-02 00:37

Jeg har foruden disse links også en kammerat som gerne vil af med sin egen lejlighed i Horsens og jeg kan da give Jer hans mobil nummer hvis I er interesseret i at kigge nærmere på den men den er faktisk lidt dyr siger han selv og den er TOTAL i stand sat og så kan I få vaskemaskine og flere andre ting med til lejligheden hvis I har lyst (Placering = Midtbyen/Centrum) Og den ligger MEGET centralt Ja (100 meter fra Horsens gågade/strøg !!!

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 15-09-02 00:38

I kan fange mig på xoom@sol.dk hvis I vil vide nærmere angående steder i Horsens