/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hjemmesideleverandør - Hvilket er bedst?
Fra : moltov
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 29-03-05 11:38

Hej Alle

Jeg skal bruge en hjemmesideleverandør. Og der er følgende krav:

1. Der skal være Frontpage Extensions
2. Der skal være CGI-script (til Formsends)
3. Det skal være den billigste løsning
4. Men selvom det skal være den billigste, så skal det også være i hak med Service.

Så hvilken udbyder vil I anbefale? (Det skal partout ikke koste 1 krone om måneden, men gerne 10,- hvis servicen så er bedre - hvis i forstår )

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 29-03-05 12:29

Vi har jo alle vores favoritter, men det bedste du kan gøre er, at gå ind på dette link http://www.find-webhotel.dk/ og se på hvad der byder sig ud fra den pris du vil give og hvilke der opfylder dine krav.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-05 13:18

Du har allerede lagt en prislinie der udelukker mine forslag ganske simpelt fordi jeg ikke kender nogen der kan levere service til din pris, hvilket selvfølgelig ikke betyder at de ikke findes.
Bent har givet dig nøglen så nu skal du bare finde låsen.

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 29-03-05 13:48

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : navnderikkeertaget

Dato : 17-08-05 22:23

undertegnede har brugt https://www.b-one.net/ til 9.- om måneden. Har haft dem i et års tid og har ikke haft nogen problemer med dem overhovedet. Mener at de også understøtter .cgi men det fremgår ikke mere af deres HP, men FrontPage er med. Man kan nulstille FrontPage via deres HP (hvis man har bevæget sig lidt for langt frem...;D )