/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Anne Gadegaards Email
Fra : knalleballe
Vist : 905 gange
220 point
Dato : 28-03-05 15:20

Hey alle sammen...

er der nogen der kender anne email adresse, og vil give mig den?

tak på forhånd ;D

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 15:23

Nu er det ikke sikkert, at hun vil offentliggøre sin private mail, men på hendes hjemmeside er en gæstebog hvor man kan skrive til hende

http://www.annegadegaard.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:32

http://soeg.jubii.dk/oplysningen/result.aspx?whiteName=anne+gadegaard&cat=navnebogen

hvis det er en af dem

eller som dova skriver - http://www.annegadegaard.dk/ nemmeste måde at få respons for den checker hun med garanti

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 15:32

# 1 - takker. men jeg behøver hendes private email.. http://www.kandu.dk/dk/spg/45599

kan man få aukaukaukasen`s email på en måde? for han har fundet hendes email... så kunne jeg skrive til ham... ;D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:32

argh - så fik kandu lige søvnabnø igen

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 15:35

# 2 - nej, det var desværre ikke nogen fra det link :(..

jeg har prøvet at skrive i gæstebogen... men der kom desværre ingen respons..
men tak fordi du lige tog lidt tid og svarede ;)

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 15:37

men hey... hvis i nu får hendes adresse...? den er Egensvej 14 8240 Risskov

hendes forældre hedder Jan Gadegaard og Dorthe Jensen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:37

gå ind på det spørgsmål hvor aukaukaukasen deltager og skriv - kan være han abonnerer på spørgsmålet - men det går nok ikke fra dag til dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:40

så ring dog og forhør dig - du kan ikke få andet end nej som det værste
http://soeg.jubii.dk/oplysningen/result.aspx

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 15:40

had vil det sige at abbonere på et spørgsmål?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:40

at man har krydset af i interesser

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 15:45

ok... men han har jo fundet hendes email adresse igen...

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 15:47

men kan man på en måde finde aukaukaukasen`s email...? for så kan man jo bare spørge ham

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 16:59

er der ingen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-03-05 17:02

Du har adressen og hendes forældres navne, hvad med at ringe og spørge dem om hendes adresse?

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 17:04

de har hemmeligt nummer :(...

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-03-05 17:23

snailmail....
det koster kun et frimærke...

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 17:30

ok... men sæt nu hun ikk vil give den ud..

og aukaukaukasen har hendes email, men hvordan kan jeg komme i kontakt med ham?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 18:39

Hvis du læser på hendes hjemmeside offentliggør hun ikke sine fans mail-adresse, da den ikke skal misbruges.

Det er sikkert af samme grund at hendes egen mail-adresse ikke er offentligtgjort.

Køb du noget pænt brevpapir og skriv til hende.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 18:45

knalleballe

Hvis du søger på oplysningen er der 2 mobilnumre oplyst på den adresse, men jeg tror familien vil have fred.

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 18:46

okay, det gør jeg så... ;D
men hvordan kan aukaukaukasen så have hendes email adresse?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 19:31

Nu er det jo ikke til at vide om ukaukaukasen har mailadressen i dag. Spørgsmålet er fra den 22.07.04 .

Tvivler meget på at Anne Gadegaards e-mail adresse er tilgængelig.

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 19:32

ja... ved jeg godt (det med datoen på spørgsmålet)... men er der ikk en måde at kontakte ham på?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 19:43

Nej det er der ikke, og jeg tvivler på at han/hun fortsat er bruger på kandu.

Du har gjort det du kunne at skrive i spørgsmålet.

På kandu er vi anonyme med mindre vi selv vil opgive personlige data til andre brugere.

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 20:02

hvorfor tror du ikk at han bruger kandu mere?

og hvad er en god indledning i et brev til hende?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 20:12

Fordi han ikke har skrevet på kandu siden den 01.08.04

knalleballe det må du selv finde ud af. Du er jo den eneste der ved hvad du vil skrive om.

Hvis du ikke selv ved det, så er det jo også unødvendigt med en e-mail adresse.

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 20:16

nej... hvis jeg får hendes msn (der står i spørgsmålet fra aukaukaukasen at hun har msn) så kan jeg jo skrive direkte med hende...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 20:41

Det har hun sikkert også, men den er sikkert ændret efter hun blev populær.

Hun vil da have lidt privatliv accepter det.

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 20:55

jeg kan ikke acceptere det....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 220 point
Dato : 28-03-05 21:22

Så er der kun at sende et brev til hende.

Hendes forældre beskytter hende sikkert. Hun er jo ikke så gammel og det er jo ikke til at vide hvem og hvad andre kunne finde på at skrive til hende.

Du må finde brevpapir, konvolut og frimærke frem.

Skriv det du ville have skrevet på msn. Hvis hun er interesseret i din henvendelse svarer hun dig sikkert.

Er du heldig får du sikkert hendes autograf.

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 29-03-05 14:35

okay ;D... det tror jeg jeg vil gøre... Tak :D

Godkendelse af svar
Fra : knalleballe

Dato : 29-03-05 14:36

Tak for svaret ans.