/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Jeg er ved at blive sindsyg
Fra : Honullu
Vist : 222 gange
100 point
Dato : 27-03-05 19:49

Okay.. hele dagen har jeg prøvet at komme ind på sites med lovlige købe mp3 sites.. men kan jeg få lov til at hente noget, næ.. jeg har prøvet at slukke min firewall+mit pop-up program, og sågar tilføje port i den ellers lukke window xp firewall men ingenting.. er der nogen der kan hjælpe?? jeg er ved at løbe tør for ideer..

ps. hvis det ikk er en hentydning til at hente ulovlig musik hvad er så

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 27-03-05 20:34

du kunne jo prøve med et af de programmer hvor man kan hente så meget andet. for nogen tid tilbage var der noget som hed kazaa.. der må da findes nyere programmer af samme art. men den kan jeg ikke sige.

Min mening er bare at man skal støtte de kunstnere som laver musikken.!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 21:08

Honullu -> Hvilket sites ? Hvis du lagde nogle links her, kunne vi måske kigge nærmere og pin-pointe problemet

Hvordan har du prøvet at hente ? Højreklikket på linket og og valgt ; Gem destinationen som... ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-05 09:52

Bare rolig, der findes medicin.

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 12-04-05 01:40

hmmmmmmm du eftelyser en side hvor du lovligt kan købe og hente mp3 filer ik????

det kan du her http://musik.tdconline.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 09:57

[hør] Et lille sidespring :

Hvis du kigger øverst på denne mindeside en kandu.dk bruger har lavet, kan du se hvorledes man bruger musik lovligt på sin hjemmeside : http://www.ingehvid.dk/

</MOLOKYLE>