/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Forsvaret!
Fra : Dirty_joker
Vist : 3119 gange
100 point
Dato : 26-03-05 19:10

Hey..
Jeg har hørt fra en at hvis man er platfodet eller hvad det hedder.
Kan man ikke komme i forsvaret?
Er dette rigtigt??
Hvis ja: Hvorfor?

Accepteret svar
Fra : felix30

Modtaget 110 point
Dato : 26-03-05 19:14

ikke nødvendigvis, men det kan være en hindring. Det kommer an på, om den læge der undersøger dig finder, at det er i en grad der kan forhindre dig i at løse de opgaver du vil få, eller om du risikerer at blive skadet på grund af platfoden. Altså kan du holde til at løbe langt med oppakning, og kan du sætte over en grøft uden at du har øget chance for at træde forkert?
Det er den slags ting det kommer an på. Tidligere blev man bare afvist hvis man havde en platfod, i dag er det mere på baggrund af en konkret vurdering.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 26-03-05 19:17

Ikke lige fordi jeg har.!!
Men kender en der vil ind, som har det.
Det var mere på hans vegne.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 26-03-05 19:24

Nå ja men det ændrer ikke på svaret. Det kommer an på en konkret vurdering. Er foden en hindring i de daglige opgaver (både for din ven og resten af dennes gruppe), og risikerer han/hun på grund af foden at blive skadet under de ting vedkommende udsættes for.

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 26-03-05 19:27

hmm... Tak for svaret..

Kommentar
Fra : suno

Dato : 08-03-08 20:42

Har et hurtigt spørgsmål bliver man tjekkede for stoffer til ansættelses prøven som konstabel elev