/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Charles & Eddie akustisk? (Giver 200)
Fra : Kazistuta
Vist : 488 gange
1 point
Dato : 23-03-05 17:33

Hvis der er nogen derude, som har Charles & Eddies one-hit wonder "Would I lie to you" i en akustisk udgave og vil sende den til mig, vli jeg blive overlykkelig. Nummeret er aldrig blevet udgivet, men florerede på nettet på et tidspunkt, så man kunne jo være heldig at der var en, som lå inde med det.......*krydser fingre*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-05 19:52

mener du den her ?????
http://shyfemale0.tripod.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-05 20:02

jeg har den som mp3 - sender den hvis du smider en adresse - eller kontakt mig - kig i profilen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-05 20:04

ps - du får den jo automatisk hvis du går ind på linket - led i dine midlertidige internet filer - så har du den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 00:59

lidt hjælp til selvhjælp- hvis du downloader anvil studio (gratis) kan du selv lave den i akustisk udgave

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 24-03-05 01:33

Desværre nej, det er den helt almindelige udgave, som siden har kørende i baggrunden:(

Og mht. Anvil Studio, så er det ikke en hjemmelavet "akustisk" udgave, jeg leder efter, men en udgave, som de to herrer har spillet på en akustisk session...

*Krydser stadig fingre*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 09:23

prøver at finde den - har den et eller andet sted på cd - og den ligger ski på nettet endnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 11:09

hmm jeg har den - men i midi format - kan ikke finde andet