/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
C5 data til Excel
Fra : Leo.pedersen
Vist : 3946 gange
100 point
Dato : 22-03-05 12:57

Hej

Jeg har lige fået opdateret til C5 version 3.03.

Har ved en kunde set at de kan udskrive direkte fra C5 til Excel, dvs. de har oprettet en "printer" som hedder Excel, hvorved C5 åbner excel med alle dataene i.

Det er som sagt en "printer", dvs. uanset man kan sende alle former for udskrifter til Excel.

Har fået oplyst at det er muligt som standart i den version jeg nu har, men har ikke kunnet finde ud af at sætte det op.

Er der nogle som har prøvet dette?

Hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-05 16:40

Ifølge Microsofts pressemeddelelse skulle det være forholdsvist simpelt. Funktionen er indført i Version 3, SP3:
http://www.microsoft.com/danmark/pr/articles/pressemeddelelse_444.asp

Prøv evt. i din C5 at taste Print2office i din hjælpemenu.

Jeg har desværre ikke SP3, så jeg kan ikke umiddelbart hjælpe mere.

Godkendelse af svar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 22-03-05 17:10

Tak for svaret Paulus1.

Det var lige det stikord jeg manglede, havde ledt i hjælpen, men ikke fundet svaret, før jeg skrev "PRINT2OFFICE".

Nu virker det.

God karakter til dig for hjælpen.

Lav karakter til Microsoft for dårlig søgefunktion i hjælpen.