/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor kan jeg sætte min knallert til salg~
Fra : Jonn87
Vist : 1128 gange
40 point
Dato : 21-03-05 21:20

gider ikke på Den Blå Avis, for det koster penge for mig da det kun er muligt at sætte tre gratis annoncer ind om året

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-03-05 21:23

Flere muligheder http://kortlink.dk/tdconline/psq

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-03-05 21:26

Prøv QXL.dk

Kommentar
Fra : claas_

Dato : 21-03-05 21:32

Prøv diskret på www.scootergalleri.dk, det er ikk en køb/salgs side så derfor må man ikke lave en "salgs-annonce" men du kan under kommentarer i din profil, skrive at den er til salg og evt. lægge billeder ind, så ryger den hurtigt!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-03-05 21:57

Din lokale knallert-butik kender prisen i lokalområdet. Du kan også sætte en annonce op på diverse skoler og hos Netto og Aldi o.s.v. Dette er ikke internet-råd, men alt skal vel ikke nødvendigvis ske via nettet. Her i Midtjylland kan vi godt handle uden nettet. Det har vi faktisk gjort i over 100 år. Hæ hæ.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 21-03-05 22:09

Lav en ny konto på dba.dk så koster det dig da ikke en skid..

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 21-03-05 22:10

Prøv www.gulgratis.dk
og www.scootergalleri.dk har også fået en salgs-køb afdeling der ryger den hurtigt

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 21-03-05 22:10

Prøv www.gulgratis.dk
og www.scootergalleri.dk har også fået en salgs-køb afdeling der ryger den hurtigt

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 21-03-05 22:49

www.dba.dk og gulgratis.dk og scooter gallerig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-03-05 23:07

denniski - Læs lige selve spørgsmålet. Jonn87 skriver jo netop at han ikke gider Den Blå Avis. Hvorfor linker du så til netop den side? Og så skriver du gulgratis.dk og scootergalleri. Læs john.Svenningsen's kommentar lige før din egen.

Accepteret svar
Fra : jesperbrochner

Modtaget 40 point
Dato : 22-03-05 00:02

hehe www.papkassen.dk er en rigtig god/gratis salgs-side.

Kommentar
Fra : Emillio

Dato : 29-03-05 12:33
Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 03-04-05 17:25

Tak for svaret jesperbrochner.