/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Godt musik program?
Fra : trytter
Vist : 554 gange
31 point
Dato : 21-03-05 19:19

hej, er der nogen her der selv sidder og roder lidt musik sammen?

hvis ja, hva program bruger i så?

det ska være rimeligt let at bruge, men helre ikk et lorte program:D

hva siger i?

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 41 point
Dato : 21-03-05 19:28

Mit favoritprogram hedder:
Acid Pro 4.0 - Det er enkelt og effektivt!!

Men der findes selvfølgelig mange programmer til det formål. Her er et rigtig godt link fra p3 om programmer, der er gode at lave musik i. Man kan endda downloade en Trial Version af Acid derinde (Og også en af Sound Forge):

http://www.dr.dk/p3/monkey/bastard.asp

Go' fornøjelse!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-03-05 19:54

Det er sådan en CD jeg har...........hvad bruger man den til.
October 2, 1998
Copyright © 1998 Sonic Foundry, Inc. All rights reserved.

This CD includes native versions of ACID Music for Windows 9x and Windows NT 4.0-compatible Pentium and Alpha systems. The install utility, SETUP.EXE, on the ACID Music CD-ROM, creates any necessary folders and copies all files required by ACID Music onto your computer.

Jeg har aldrig rørt den..........ACID............nok syremusik.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-03-05 20:42

Jeg forsøger mig indimellem lidt med FASoft's n-track studio til mix af wave, midi og analogt input fra mikrofonen....kvaliteten kan diskuteres, men det er nu mægtig morsomt at lege med

Det er shareware - så hvis det er ok, så koster det lidt dollars...
http://www.ntrack.com/downloadntrck.html

mvh berpox

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 21-03-05 23:34

NielsPT tror du ikke du kan sende programmet til mig ? Fx. over msn ?

Det bare fordi min computer ikke selv vil downloade det... og ville rigtig gerne ha det...

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 22-03-05 00:36

hey niels, hvor kan jeg få lyde til at mixw med?

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 22-03-05 18:23

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-03-05 18:37

Det var så lidt!
Jeg er ved at skrive en kommentar til dit andet spørgsmål

Mvh Niels

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 22-03-05 21:41

Ku du ikke sende programmet til mig NielsPT ?