/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
flash mx
Fra : 234
Vist : 431 gange
70 point
Dato : 10-09-02 22:15

Hej !
Jeg har lige dowloadet flash mx 6.0 i trial version men min tid er udløbet. kan man downloade den igen og få en ny prøveversion af programmet eller hvad skal man gøre.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 80 point
Dato : 10-09-02 22:44

jeps, det kan du godt

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-09-02 00:10

Hej 234,

afhængigt af hvordan og hvorledes den registrer sig, og kontrolere sig selv er der vel en stor sandsynlighed for det...

nu har jeg ikke lige selv prøvet denne trial version endnu... så derfor ved jeg ikke lige hvor agressivt den er beskyttet... men andre af Macromedia's produkter har haft det med at undersøge om de har været installeret før man kommer ind i programmet ved første start...

og hvis den finder en "bid" af sig selv, og den tid man må bruge den i er overskredet, får du vinduet frem med at du ska' registrerer den før du ka' bruge den...

hvis MX trial også har/gør det... ska' du nok regne med at ska' igennem en rengøring i registrerings databasen... for at få den til at virke igen... men det er lige med at finde alle de steder i registrerings databasen programmerne smider informationerne...

men det var nu sjovt før i tiden hvor man bare ku' skrue tiden en 25-30 dage tilbage hver gang tiden var ved at udløbe... men det fandt producenterne også en metode imod... men det er dog ikke altid de husker det... så du ka' da evt. prøve det... men vær opmærksom på at hvis de har en beskyttelse imod at stille tiden tilbage... eller du har andre demo/trial programmer der har det... vil disse sandsynligvis gi' problemer i form af, at de ved opstart efter ændringen vil be' om en registrering for at virke igen... så det er på egen risiko...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : 234

Dato : 11-09-02 20:15

Hej Strarup !

Hvilke filer skal jeg bruge for at skrue flash tilbage ?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-09-02 20:41

Hej 234,

øh... hvis du mener skrue tiden en 25-30 dage tilbage... så ska' du bare dobbeltklikke på uret nede i højre hjørne... og så sætte den de antal dage tilbage som du vil...

men jeg tvivler på at det vil virke... når jeg tænker på andre produkter Macromedia har lavet... og hvis du er uheldig og de har lavet en foranstaltning imod det... kræver den du ska' registrer programmet... men det vil så igen betyde en oprydning i registrerings databasen... samt hvis du har andre demo/shareware/trial programmer der har en foranstaltning imod det... ka' disse også risikere ikke at funke selvom det antal dage de må bruges ikke reelt set er opbrugt endnu...

men du ka' da prøve... men det er nu rimelig lang tid siden jeg har set det funke... men hvis du er heldig har de glemt en foranstaltning imod tidsregistrering... og det med at stille dato'en tilbage...

den måde visse programmer kontrollere det antal dage et program har været brugt i er vha. f.eks. en counter... som den sammenholder imod nogle andre data'er som f.eks. installations tidspunktet... og hvis det tidspunkt ikke stemmer overens med den dato og det antal dage den har været i brug vil programmet således låse sig fast...

mht. til registrerings databasen, vil det være en go ide at lave en backup af den før du starter på det...

men mht. til at stille tiden tilbage er det såmend bare ens dato der ska' stilles tilbage...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : 234

Dato : 11-09-02 20:57

Hej Strarup !
Jeg prøver men , hvis det ikke virker vender jeg tilbage.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-09-02 23:46

Hej 234,

oki doki...

det er bare helt i orden... vi ses nok snart igen så...

men ka' du ikke også vende tilbage hvis det virker...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : franke

Dato : 12-09-02 08:41

Jeg ville nok have postet det her spørgsmål i en af afdelingerne for computernørderne,- der er sikkert flere som kan svare på det.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 16:39

Tak for svaret Melander.