/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Til creamygirl
Fra : Jernladyen
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 18-03-05 20:22

Hej creamygirl.
Tak for din deltagelse i mit andet spørgsmål.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-05 11:27

Hej jette.

Ans har lige gjort mig opmærksom på din gavmildhed. Jeg går ud fra, at det er i spørgsmålet ang. din kamp mod vægten der er tale om. Sjældent at man modtager belønning for at 'sparke' til folk

Jeg håber det går fremad for dig!

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-03-05 16:58

Hej Creamygirl.
Tak for svaret, du har ret, det var det spørgsmål. Jeg har ikke vejet mig siden i torsdags, hvor det var (næsten) 3 uger siden, jeg startede på vægtkonsulenteren. Da var vægttabet 6,4 kg.

I går havde jeg travlt med at komme ud af døren, så da jeg havde været i bad, hev jeg bare den første den bedste T-shirt på. Først flere timer senere gik det op for mig, at den havde jeg aldrig kunnet passe før. Det var en rigtig rar fornemmelse.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-03-05 08:11

Det er bare kanon godt gået Jette.
Tillykke med det allerede så flotte resultat

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-03-05 14:41

Tak skal du have. Denne gang tror jeg på, at det går. Da vi var i Bilka, stod jeg jo midt mellem slikket, da vi ventede ved kassen. Uden at føle mig fristet så meget som et sekund. Jeg kiggede godt nok på det, men det var for at se, om de havde nogle sukkerfri halspastiller - hvad de selvfølgelig ikke havde.
Hilsen Jette