/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Til miritdk.
Fra : Jernladyen
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 18-03-05 20:20

Hej miritdk.
Tak for dine (((((((((( SPARK )))))))))) og din deltagelse i mit andet spørgsmål.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-05 20:27

du er da den eneste jeg kender der siger tak for at blive blå gul og grøn i bagdelen

sætter hermed kandu på autospark

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-03-05 20:33

Ok, men ikke noget med at sparke for hårdt Sæt den til de bløde spark, indtil det begynder at "slingre", hvis det begynder.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 20:59

forsent - nup en pude

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-03-05 21:27

Av for den da. Kan du så flytte mekanismen til noget blødere. Jeg fik en forkert smag i munden. lol
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-03-05 21:28

Tak for svaret miritdk.