/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
KN Filter
Fra : Bragesvej
Vist : 570 gange
20 point
Dato : 18-03-05 18:42

I den Golf jeg har (Som bestemt ikke er køre klar) Ligger et Kn filter,
Kort og godt, det er et sport´s filter, men hvad får jeg ud af det HK? Lyd?

Golf Diesel 84...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 18:49

Ifølge seriøse test får du ikke noget positivt ud af det.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-03-05 19:15

Hårdt men kontant svar, fra mesteren

Accepteret svar
Fra : o0ChriSSeR0o

Modtaget 20 point
Dato : 19-03-05 00:19

Nogen steder står der at man forbruger benzinen mere fornuftigt, andre at man får en bedre lyd og andre igen, at man også får flere hestekræfter... Jeg synes kun at man får lyden... Det med at den skulle blive lidt mere kvik når man træder på speederen er nok mere noget man tror, fordi bilen 'larmer' mere, jo hårdere og dybere ned du træder speederen... Og derved føles det nok lidt som om man rykker sig hurtigere...

Nå, men det var i hvert fald min mening og KN-filtre...

Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 19-03-05 02:40

Umiddelbart vil jeg give Chrisser ret...MEN jeg tror oxo at det skal overvejes i hvilken konfiguration filteret bruges!..: Som eneste tun-del i en standart-motor, eller sammen med sportsudstødning, herunder manifols, modif.topstykke...(find selv på flere!)

My 5 cent

/EZ1

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-03-05 12:41

Det var en Golf diesel 84, drenge.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 19-03-05 12:43

Kan du ikke gå ind og se mit indlæg om det med pakning ved oliepind Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 19-03-05 23:23

Tak for svaret o0ChriSSeR0o.