/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Digianswer Home Communications centre
Fra : Tullemor_1
Vist : 2055 gange
20 point
Dato : 15-03-05 13:21

Hej. Er der nogen der ligger inde med et sådan, som de vil sælge, da jeg står og mangler 2. Efter min mening de bedste tlf. svarer der er lavet. Men de er jo desværre udgået af produktion.
Du kan sende mig en e-mail: baekgaard1@hotmail.com
Greta

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 30 point
Dato : 15-03-05 14:22

Vil bare lige sige - ENIG!

Den er knald hamrende god!
Folk på besøg bliver stadig lige imponeret over at den sådan kan fortælle hvem der ringer

/sprit

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-03-05 17:11

Min er ikke til salg, med mindre at prisen er rigtig

Men jeg ved hvor der står en, som ikke bliver brugt. (Manden er død og konen er over de 80, så det er nok begrænset, hvor meget hun bruger den. Jeg skal da gerne prøv at spørge hende!

Kommentar
Fra : Tullemor_1

Dato : 15-03-05 19:42

Hej severino
Du må MEGET GERNE spørge hende om hun vil sælge den. Hvad er den "rigtige" pris for din - jeg skal jo bruge 2 stk.

Godkendelse af svar
Fra : Tullemor_1

Dato : 15-03-05 19:46

Tak for svaret sprit73.

Kommentar
Fra : Tullemor_1

Dato : 15-03-05 19:56

jeg har vist lavet en fejl, ved at acceptere et svar, men jeg er stadig interesseret i din (dine) digianswer hcc, severino - så hvis du ikke kan svarer på denne måde beder jeg dig sende en mail på baekgaard1@hotmail.com

Kommentar
Fra : Tullemor_1

Dato : 16-03-05 22:51

hallo hallo severino
Jeg er stadig interesseret i din (dine) HCC tlf. svarer. Lad mig hører fra dig

Kommentar
Fra : Kjeld

Dato : 14-02-07 08:43

Der er en til salg på qxl.com

Kommentar
Fra : FOOS

Dato : 13-02-08 09:18

Hej

Jeg har sådan en svarer og er meget glad for den også. Men den kan jo ikke opgraderes til XP så man kan faxe med den, ægerligt er der ikke nogen muliheder for dt?

Kommentar
Fra : solvej3

Dato : 15-07-08 23:11

Jeg har en Digianswer HCC, som jeg har været meget glad for.
Den er til salg, fordi den desværre er blevet defekt, jeg ved ikke, hvad der er galt. Den ser ud som ny, originale disketter haves + manual.
Er der nogen, der har mod på at købe den, måske en lille fejl? diskettefejl?