/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lyden er væk!
Fra : jollyjomper
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 13-03-05 23:53

Jeg har problemer med at min lyd er væk på tuner og lyd kort , hvad kan der være galt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 00:07

Hvilket lydkort ? Hvilken PC ? Hvilket styresystem ?

Windows ?

Gå i Start->Indstillinger...->Kontrolpanel-> ..vælg ikonen : System og fanen; Enhedshndtering. Dér vælger du , Enheder til Lyd, video og spil ...vælger [Fjern] under alle punkter. Derefter genstarter du og geninstallerer alle drivere.

Er der drivere der ikke ligger på din originale installations CD ? Skriver du blot data på din hardware ind hér så finder vi dem til dig

Hvilken hardware ? Brug : http://www.snapfiles.com/get/everest.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-05 00:07

Du har vel sat det lille kabel fra tuner til line in på lydkort.

Kommentar
Fra : jollyjomper

Dato : 14-03-05 00:58

mit tv kort køre godt igenem ps og mit anlæg

Kommentar
Fra : jollyjomper

Dato : 14-03-05 10:28

Til molokyle!
Jeg har prøvet det første forslag du gav mig men det virker stadig ikke.
Systemet er windows xp version 2002
computer amd athlon (tm) xp 2000+ 1.67 GHz 256 md ram.
Håber du kan hjælpe .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 13:48

Konklussion :

Dit lydkort er stået af : Rejst til de evige komponentmarker

Løsning : Køb et nyt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-03-05 22:07

Check din software lydmixer, måske er der skruet ned for den kanal du skal bruge!

Kommentar
Fra : larslander2

Dato : 03-06-05 19:06

hørte lige downloadet musik forleden, nu har jeg ingen lydenhed ??
p.f. tak

Kommentar
Fra : maggidud

Dato : 16-06-05 22:06

har du prøvet at geninstalere din server , ellers prøv det og se om det ikke virker så.
God fornøjelse håber det lykkes for dig

Kommentar
Fra : hchris58

Dato : 25-07-05 17:18

Til molokyle!

Ville lige takke for dine råd der hjalp mig..
Havde formateret og der kom ingen lyd så søgte lidt på google og fandt frem til kandu.dk og dit råd..

Tusind tak!