/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock kabel nokia 6100
Fra : janik
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 13-03-05 19:01

Jeg har et kabel der er et fbus er det mulig at
lave den om den mbus kabel og hvis hvordan?
Den er til et nokia 6100.
MVH Janik

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 13-03-05 19:10

hvorfor vil du ændre det?
hilsen Dan

Kommentar
Fra : janik

Dato : 13-03-05 21:14

jeg kan ikke få låst min tlf op ved at taste en kode og da jeg har det..
Den kan heller ikke køre med nokia pc suite

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 13-03-05 22:49

Jeg vil forslå at du går til en unlocker på www.dkunlock.dk da du kan ødelægge telefonen hvis du ikke ved hvad du laver! (hvilket tyder på at du gør når du kan taste koden forkert 5 gange) "Ikke personligt ment!". Det er ikke noget man kan gøre med et alm datakabel. det kræver lidt mere udstyr! Se evt. på www.tele-way.dk hvis du selv vil. Det er dog ikke billigt.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : janik

Dato : 13-03-05 23:19

Jeg har nu låst mange tlf op så jeg har ikke tastet forkert men fået de forkerte koder .
Men det var nu også et spørgsmål om hvad der er forskel på et fbus kabel og et mbus.

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 14-03-05 10:31

Ok.. De fleste datakabler finder selv ud af om de skal køre m-bus eller f-bus da næsten alle datakabler kan køre begge dele. Der findes også nogle datakabler som har en manuel knap (swits) så man kan tvinge den til at køre en af delene. Men de nye kabler til pop up porte (6100/6610/7210 osv.) køre m-bus og kun m-bus da det kun er til dataoverførelse. Hvis du vil unlocke din 6100 med et kabel skal du have et kabel som skal monteres under batteriet med 5 ben på. Prøv engang selv at løfte batteriet af og se. Det kabel kan køre både m-bus og f-bus. men som regl kan det kun fås til diverse boxe, da det kræver lidt mere end blot et kabel at låse en telefon op! Håber du har fået svar nok nu!
Hilsen Dan

Accepteret svar
Fra : helloo.dk_privat

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-05 10:32

P.S. hvis du ikke vil udsættes for at få forkerte koder en anden gang så brug www.trycktill.com
hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 14-03-05 14:18

Tak for svaret helloo.dk_privat.