/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
to uger på induktion og kun to kilo af !
Fra : olbel
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 13-03-05 17:03

hva gør jeg galt !!! første uge gik fint to kilo, men d stoppede og der er ikke røget noget denne uge.. jeg følger som jeg skal..

morgen/ formiddag : to æg , bacon el pølser til
frokost : en rest kød,el æg,el tun
aften: lidt grøntsager okse,kylling el fisk
steger hvis jeg husker d i noget fedt stof

drikkevarer : to liter vand og en kop kaffe m fløde hver anden dag en light sodavand
jeg bevæger mig ikke meget,er sygemeldt! hva gør jeg galt! skal tabe 7-8 kilo endnu

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 13-03-05 17:19

Det der ville jeg heller ikke kalde slankekur, men fedekur med de fødeemner du nævner.

Spis masser af grøntsager (feder ikke og øger samtidig energiomsætning/fedtforbrænding) , groft brød, lidt magert kød og dyrk så meget motion som du kan komme til.

og de fleste Light sodavand, er kun sukkerfri, og ikke light på den måde at man taber sig af dem, for de kunstige sødestoffer nedbrydes i kroppen og omdannes til protein, kulhydrat og fedt.
Derfor bliver så mange snydt af lightprodukterne.

og forresten må du ikke regne med at tabe dig så hurtigt, medmindre du er klar over, at du tager det hele på igen inden for kort tid.

mvh dova

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 13-03-05 17:53

Gætter på du er på Dr. Atkins. prøvede den selv uden succes - den virker dog for mange - jeg er begyndt at tænke over hvad jeg spiser, har droppet sodavand og er nu også begyndt at gå ture. det virker sgu, og så er det meget sundere. held og lykke med det hele.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-03-05 18:34

Her er lige hvad du skal bruge, det er for nuværende, det bedste og sundeste program på markedet og så smager det godt.
Har selv tabt 10,4 kg siden 6 januar, det største problem er, at man ikke kan spise det man skal
http://www.weightconsultants.com/da/
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 13-03-05 19:53

Jeg har et par arbejdskolegaer som følger den samme som dabj gør.. de går til vejning hver uge og taber ca 1 kg om ugen..det bliver til en del i løbet af et år

Godkendelse af svar
Fra : olbel

Dato : 14-03-05 07:51

Tak for svaret dova.
   det m sodavanden havde jeg ikke tænkt på, m da jeg kun kan lide grape
dvs ikke er cola freak var d nu ikke meget jeg drak af det..
motionen er ikke muligt lige nu da jeg går hjemme med piske smæld og spiser
piller for bare at klare hverdagen.... og netop derfor var der røget nogle x-tra
kilo på..