/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
piller+muskler..
Fra : Toby14dk
Vist : 704 gange
120 point
Dato : 10-03-05 20:16

heysa..
jeg husker at min lære for at års tid siden nævnte nogle piller som er kosttilskud men de skulle give en rimelig stor vægtforøgelse.. de er på 3 bogstaver.. kan bare ikke huske hvad de hedder.. er der nogle der har nogen ide om hvad jeg kunne tale om??
mvh. Tobias.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-03-05 20:54

Tobias - Du skal da ikke spise kosttilskud? Du skal spise en ordentlig kost. Hvis du gerne vil have store muskler, skal du dyrke motion. Gør du det skal du nok spise noget ekstra af visse kostgrupper. Men kosttilskud i form af piller ER kun beregnet for syge mennesker.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-03-05 21:21

øhhh EPO

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-03-05 21:35

Øhhh... European Patent Office ?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-03-05 21:45

Hvorfor synes såvel Melander som creamygirl at de kan tillade sig at lave Tobias's spørgsmål om til en vittighed?

Hvis I Melander og creamygirl ikke finder jer i stand til at fremkomme med en brugbar kommentar, bør I lære at holde mund. Jeres kommentarer bringer skændsel over Kandu.

P.S.: Jeg syntes også de var sjove, men skæg for sig og snot for sig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-03-05 21:47

AJ
R.M.I.R

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-03-05 22:21

Ja, ka' I så opføre jer ordentligt

KongKanduarne har talt

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 10-03-05 22:24

Måske ABC - vitaminer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-03-05 22:28

LORD AJ.

En skændsel for kandu...lol ja den er go! men husk nu lige på, hvem det er der ligger inde med advarslerne fra kandu teamet - og kører på den sidste

Mener du virkelig, at det havde været bedre at oplyse om brugen af EPO?! - eller at DIT svar skulle være det mest brugbare

Well here goes!
EPO er det ideelle præstationsfremmende middel, da det øger antallet af røde blodlegemer og derved forbedrer evnen til at tilføre musklerne ilt.
Desuden bruges EPO til behandling for blodmangel. Alligevel mener jeg ABC vitaminerne som AnneLarsen foreslår er mere velegnet, men det er ikke mit lod, at skal belære Toby om min holdning!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-03-05 23:07

Helt ærligt piger, hvor svært kan det være at fatte, at Toby14dk har stillet et spørgsmål i kategorien

Andet Helbred Spørgsmål. Og at det bør I respektere. Så FAT DET DOG. De fleste af jer ER da kloge nok.

Melanders bemærkning om EPO var heller ikke seriøst ment, så havde han nemlig ikke afsluttet med en grine-smiley.

Og hold så op med at misbruge Tobias's tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-03-05 23:11

AJ.

igen igen R.M.I.R

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-03-05 23:16

Creamy - Du er i MINDST lige så stor fare for at blive smidt ud af Kandu som jeg er. Ved dit besøg i denne tråd, der IGEN viser sig at være totalt uden nogen værdi, viser du jo at du hverken KAN noget eller VIL noget, andet end at overpisse folk. At du så i tråd efter tråd viser at du ikke kan hitte rede i dine mange profiler, og igen og igen forveksler de enkelte profilers måde at tale på og deres foretrukne verbale svinerier, gør jo ikke tingene bedre. Så lad være med at komme med trusler Creamy. De kan meget hurtigt blive vendt imod dig selv.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-03-05 23:35

R.M.I.R endnu engang.

Og det er IKKE en trussel. Blot hvad jeg tænker når du for jeg ved ikke hvilken gang dukker op med dine tilrettevisninger. *GAL*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-03-05 23:57

Creamy - Nu bli'r jeg da lige så gal. Som jeg tidligere har sagt, har alle dine kommentarer i denne tråd absolut INTET med tråden at gøre. Hvorfor kan du ikke forstå det?

Din seneste bemærkning

Citat
R.M.I.R endnu engang.

Og det er IKKE en trussel. Blot hvad jeg tænker når du for jeg ved ikke hvilken gang dukker op med dine tilrettevisninger. *GAL*

Det jeg beder dig om at huske, er: Dine sure bemærkninger har intet at gøre i Tobias tråd.

Det jeg kalder gode råd, kalder du tilrettevisninger.

Helt ærligt CREAMY: Hvis du selv var dygtigere til at komme med gode råd, hvorfor gør du det så ikke?

Tråden er stadig åben. Så nu må vi jo allesammen blot vente på Creamy's gode råd!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-03-05 00:06

Er du fuldstændig afsporet AJ ?!

Toby spørger slet ikke efter din mening ang. kosttilskud. Han spørger ikke engang efter et råd, men om navnet på nogen piller - og beretter at han ved det skal indeholde tre bogstaver.

Du kommer ind som den første - og svarer slet ikke på noget som helst, men belærer i stedet Toby om hvad der er rigtigt og hvad der er forkert.

Melander foreslår EPO - og jeg følger op på dette:

Citat
EPO er det ideelle præstationsfremmende middel, da det øger antallet af røde blodlegemer og derved forbedrer evnen til at tilføre musklerne ilt.
Desuden bruges EPO til behandling for blodmangel. Alligevel mener jeg ABC vitaminerne som AnneLarsen foreslår er mere velegnet, men det er ikke mit lod, at skal belære Toby om min holdning!!

Vil du have flere gåde råd AJ?!

Once again! R.M.I.R - og læs spørgsmålet før du svarer.

And By The Way *GAL* LMAO

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 00:25

Creamy - Se selv hvad du har gjort! Uden at komme med et eneste svar på det stillede spørgsmål, har du bare lavet ballade.

Nu ser det jo ud til at Tobias kun er 14 år gammel. Men hvis jeg var ham, ville jeg sende en email til Kandu, og klage over din opførsel.

Det eneste svar der er kommet indtil nu er kommet fra mig. Alt andet har været modbydelige enetaler fra dig.

Tobias - Jeg er ked af at der er gået ged i dit spørgsmål, men nogle ville det sådan.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-03-05 00:32

Du kan ganske enkelt dy dig, vel AJ?! det falder dig umådelig svært blot at overse Melander's og min kommentar (som er ganske harmløse) Du skal lige ind med dine sure opstød (selvom du bagefter påstår det er os der er sure)

Citat
Hvis I Melander og creamygirl ikke finder jer i stand til at fremkomme med en brugbar kommentar, bør I lære at holde mund. Jeres kommentarer bringer skændsel over Kandu

Du går så langt, at kalde vores opførsel for en skændsel! Hold kæft du er konfliktsøgende AJ. Kan du virkelig ikke leve uden disse evindelige konflikter?!

Derudover kan jeg lige fortælle dig, at du tager MEGET fejl med denne bemærkning.

Citat
kosttilskud i form af piller ER kun beregnet for syge mennesker.

Hverken du eller jeg kan vide om det rent faktisk er doping som Toby er ude efter.
Er det det, så er disse tilskud klart noget man skal holde sig fra.
Men er det rene produkter han er ude efter, så er kosttilskud IKKE beregnet for syge mennesker, men derimod et middel til forebyggelse af sygdomme.

Så L.B.R AJ
Hvor hede hule snot er DIT svar?! Du er kandus største skændsel. *GAL*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 00:45

OK - Creapygirl - Du kalder spørgeren Toby, hvor har du det fra? Han hedder Tobias. Du kan ikke bare give mennesker navn, som du nu synes. Så det er på tide at DU lærer at opføre dig ordentligt. Hvad har alt hvad du har skrevet i denne tråd noget med spørgsmålet at gøre? Intet; Lær at opføre dig ordentligt. Og bedst: Bland dig uden om ting du ikke har en skid forstand på. F.D.I AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 01:02

Og én mere Creapy. For anden eller tredje gang i træk: Hvis du ikke har en kommentar til spørgsmålet, så hold din kæft. Hvor svært kan det være?

Den debat/diskussion du prøver at få gang i med mig her og nu, har vi jo haft adskillige gange før andre steder. Hvorfor så spamme Tobias tråd med det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-03-05 08:54

R.M.I.R

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-03-05 11:20

py ha.. hvor skal jég starte el. slutte?
hvorfor ender det altid med at folk her på arto sviner hinanden til?? spild af min og jeres tid..
jeg er ikke 14år.. men oprettede bruger da jeg var 14.. fylder 18 om et 1½md.. og det er ikke krudt jeg leder efter.. (steroider, hormoner el. hvad i vil kalde det)

jeg er næsten sikker på det er et lovligt kosttilskud som bliver solgt i en lille butik inde ved experimentariet.. men hvad hedder det? mener det var noget med r og h.. Det efterlader 1 bogstav.. kan bare ikke husk hvad det hedder..? ved hvordan jeg kan finde ud af det?
<Toby>

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 12-03-05 01:25

Hej Toby. (fint du lige gør opmærksom på dit profilnavn <Toby> )

Jeg har søgt alt hvad jeg har lært overalt på nettet efter det kosttilskud du efterlyser.... uden held
Jeg kan ganske enkelt ikke finde noget med de bogstaver du angiver. Har du flere oplysninger end dem du allerede har givet, så kom endelig med dem. Jeg hjælper dig gerne videre i din søgen, men dine oplysninger er desværre ikke tilstrækkelige. Ved du om der eventuelt skulle være andre fordele ved dette tilskud end lige vægtøgningen?!

Ang din frustration over diverse skænderier, så hop op og fald ned ned på dette. Hvis ikke du allerede har opdaget hvor ubehagelig denne KongKanduArne kan være, så tro mig kære Toby, HAN KAN BLIVE TIFOLD VÆRRE END DU HAR OPLEVET HER. Kort sagt er han kandu's værste ballademager med mærkelige tendenser til at genere flest mulige på hans vej.

Denne gang var det så specielt mig han gik efter, men næste gang kan det sagtens være en helt anden (måske dig) som hans efterhånden åbenlyse indestængte vrede skal pøses ud på. Han har desværre ikke meget andet at få sin tid til at gå med, end at smide lort i hovedet på anonyme netbrugere. Jeg aner virkelig ikke, hvad han fejler, men søger du på hans profilnavn (hvilket ikke vil være tilrådeligt) vil du opdage, at han ikke indeholder meget andet end ballade (selvom det netop er hvad han anklager andre for). Jeg har ikke andet tilovers for hans slags....end R.M.I R , hvilket du selvfølgelig ikke kan bruge til noget som helst, men ikke desto mindre, skal han vide, at det NETOP er hvad han forvente, når/hvis han støder på mig i diverse tråde.

Der har været utallige klager over ham her på kandu, men desværre har teamet (indtil nu) ikke formået at få ham smidt af H til, men klagerne har væltet ind - og den næste klage får ham med sikkerhed hældt ud "For good"...Det har jeg faktisk deres ord for!!

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-03-05 02:14

Til min store overraskelse ser jeg, at AJ kommer med en opfordring...lol

Citat
Men hvis jeg var ham, ville jeg sende en email til Kandu, og klage over din opførsel.

MIN opførsel levner meget til fantasien kontra DIN AJ!!
Nedenstående gloser er ALLE skrevet af dig - og helt ærlig mener jeg IKKE, at du har noget at lade nogen stå til regnskab for....
Føj for hele hule snot, siger jeg bare

Citat
Dumme lille lort. D
Dum i roen.
Sørgelige skiderik.
Torskedumme.
Spytslikker.
Krampeonanist.
Snotterøve.
Dum som en ladeport.
Narrehat.
Pointluder.
Syge lille skiderik.
Psykopat.
Sørgelige lille stodder.
Kerneidiot.
Hallo åndssvage.
Fissehøg.
Vatpik.
Piss on You forbandede halvhjerne.
Har du ikke fået fisse for nyligt?
lille liderlig hanhund.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 17-03-05 11:43

Det skulle vel ikke være kosttilskuddet CLA der fås hos Naturkost
Torben

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 06-03-06 17:23

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-06 17:39

Citat
hvorfor ender det altid med at folk her på arto sviner hinanden til??

Er du kommet i tanke om, hvor du befinder dig?!