/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
trendy frisør salon
Fra : Gojen
Vist : 6109 gange
220 point
Dato : 09-03-05 12:51

Hej Jeg er en pige og lige flyttet til København - leder efter en trendy, snobbet og halvdyr frisørsalon - har søgt under eurowoman men uden held - det ville være fedt hvis I kunne hjælpe

Knus

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 09-03-05 12:57

Hvis du gerne vil bruge alt for mange penge på dit hår og skal det være snobbet.. jammen så skal du da til Gunbritt og klippes..

Hvis du skal klippes af hende..ja så kommer du af med et par tusind og der kan være op til laaang tid forudbestilling..
Hendes assistender klipper også til en dyr pris.. Alt efter hvor længe de har været uddannet..

Du kan finde hende her www.gunbritt.dk

Håber du har en stor pengepung.. God fornøjelse.. Kandaikke

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-03-05 15:55

Kig hos frisører, der har mærkatet Coiffeure... Det er garanti for ekstra kursus, ekstra fornemmelse for trends, ekstra gode håndværkere, ekstra kreative - og selvfølgelig også ekstra dyre

god fornøjelse!

Vaxen

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 09-03-05 16:09

Hmm.. Vaxen det tror jeg ikke helt der er hold i..

Jeg har anbefalet Gun Britt på den begrundelse Gojen vil have.. dyrt og snobbet... Hvis man søger en frisør på denne måde er kvalitet vist ikke et spørgsmål Gun Britt er meget dygtig, men alt for dyr... men det er min mening

Jeg har selv arbejdet som frisør i 10 år inden jeg fik en arbejdsskade.. Jeg har været de meget "trendy" i KBH centrum og jeg har været på frederiksberg.. ingen af de steder havde en mærke med "coiffeure" vi kom på kurser og var lige så "trendy" som de andre.. Vi har alle den samme uddannelse, hvis man vel og mærke har været i lærer som frisør og ikke har købt sig til en uddannelse...(tænker her på den 1. årie uddannelse) Dem kan vi ikke lide..

Men stadig held og lykke i din søgen efter den trendy frisør..

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-03-05 22:12

Jeg siger ikke, at de frisører, der ikke har mærket Coiffeure ikke er trendy - men at dem, der har, stiller nogle krav til deres ansatte om efteruddannelse, studierejser osv... Såmænd...Og i har bestemt ikke den samme uddannelse. Nogle frisører tager grunduddannelsen og gør derefter aldrig mere ved det - andre modtager efteruddannelser i lange baner... Efter min bedste overbevisning er der kæmpe forskel på frisører!

Vaxen

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 10-03-05 08:29

Selfølgelig er forskel på frisøer... Mener bare at folk oftes tror de for en bedre klipning hvis det koster merer... Hvilket ikke passer.... Det er ikke prisen der afgør om du er en dygtig frisør..

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-03-05 10:40

Det er vi bare enige om

Vaxen