/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløst headset til pc
Fra : nuber2
Vist : 417 gange
300 point
Dato : 07-03-05 10:12

Ikke bluetooth!
Jeg er på jagt efter et headset til pc. Mic og hørebøf(fer). Nogen der kender et godt bud udover de hundedyre fra gn og plantronics?
Edbpriser giver ingen! resultater umiddelbart.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 10:14

følger lige med

Kommentar
Fra : mibo5

Dato : 07-03-05 10:45
Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-03-05 10:51

>mibo5
Der er ikke et eneste trådløst sæt i den samling du præsenterer mig for her. Sorry

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 11:46

Bestil et abonnement på Komputer for alle!
http://www.komputer.dk/Crosslink.jsp?d=145

Kommentar
Fra : H2

Dato : 07-03-05 12:10
Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-03-05 16:25

H2: Bryder mig ikke om at bruge en egentlig databærende forbindelse til at kommunikere med mit headset.
Gerne radoiobåret og digitaliseret, men ikke en dataforbindelse til til min maskine jeg skal sikre/passe på ikke at åbne

Kommentar
Fra : H2

Dato : 07-03-05 16:44

Jeg har ledt efter det samme til en kammarert men kunde kun finde dette. De bluetoots jeg har ses har sikkerheten ikke været noget problen. der skulde man godkende adgangen før andre kunde komeniker med din PC

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 17:17

Nåh ok det er kun hørebøffer man får som tilbud hos Komputer for alle! Sorry! Tror osse du skal over i plantronics hvis du ikke vil ha bluetooth.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 17:45

Jeg synes godt nok, det Logitech er kræs.
Det er da faldet pænt i pris. ik' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 04-08-05 18:26

Jeg har overgivet mig og investeret i blåtand hovedsæt og usb ting. (sandberg, 2x299)

Men jeg er stadig interesseret i den "rene" lydløsning

Annuller spørgsmålet
Fra : nuber2

Dato : 21-01-06 13:24

Nu gider jeg ikke høre mere om bluetooth. Harald gjorde danskerne kristne, og det var åbenbart kun den første af en lang række ulykker.
nuber2