/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Hems..
Fra : annettemor
Vist : 1078 gange
200 point
Dato : 05-03-05 10:14

Hej

vi bor i et helt nybygget hus fra dec 04, men vi har sådan fortrudt vi ikke har fået lavet hemse på ungernes værelser. Er der nogen der ca ved hvor meget det vil koste at lave?? Ved godt I ikke kender vores hus og at vi skulle have lavet det fra starten af - men sådan blev det altså ikke, og der for spørge jeg nu om hjælp her..

Håber der er nogen der kan sige lidt om hvormeget det ca vil koste..

God weekend

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 05-03-05 10:59

Det bedste og billigste ville sikkert være at spørge de håndværkere/firma som har bygget jeres hus, de ved alt om konstruktionen, og kender allerede mange af svarene.

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 05-03-05 11:02

Hej stilke

Ja det er sikkert rigtig - men det byggefirma laver desværre kun total løsninger og ikke ændringer på den måde.. ellers tak for svaret

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 05-03-05 11:22

Har du alligevel prøvet at tale med dem, min erfaring er at firmaer nok er mere flexible end man regner med.

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 200 point
Dato : 05-03-05 13:32

2.000 -5.000 kr imaterialer, hvis i selv kan lave det. giv jer god tid til at lave det ordentligt og slibe osv. Det er nemmest at bygge op i træ, og sørg for at fælde tingene sammen, så du får understøttet godt hele vejen rundt, og at vægten kommer til at hvile lige ned på de stolper du bruger. skru det hele sammen, så er det nemmere at skille ad igen engang, og skruer har en bedre bæreevne.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 05-03-05 13:36

Lav rækværk eller flettet net hele jen rundt hvor man vil kunne falde ned. rækværk skal være mindst 1 m højt i mindst 2 rækker i højden. dette for at ingen skal falde ud over eller under.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 05-03-05 13:36

Lav rækværk eller flettet net hele jen rundt hvor man vil kunne falde ned. rækværk skal være mindst 1 m højt i mindst 2 rækker i højden. dette for at ingen skal falde ud over eller under.

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 09-03-05 18:16

Tak for svaret A.C.Rosmon.