/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Concorde C5
Fra : meld
Vist : 867 gange
50 point
Dato : 01-03-05 15:08

Jeg kan ikke oprette et nyt regnskabsår. Hver gang jeg skriver datoen , fremkommer en gammel dato.
Det er den samme som står i systemdata, den kan jeg heller ikke rette, hjælp hvad gør jeg forkert.
Mvh. Meld

Kommentar
Fra : umv

Dato : 01-03-05 15:46

Hej meld.

Systemdatoen skulle gerne være den samme som d.d., altså den dato din computer har.

Du skal oprette et nyt år under tilpasning under finans, start med PR.01.05 slut med UL.12.05, så skulle du gerne være kørende.

Mvh UMV

Kommentar
Fra : meld

Dato : 01-03-05 17:55

Hej UMV

Tak for hjælpen, men det gik helt galt.
Jeg får at vide der er en filfejl, så nu kan jeg ikke komme ind.
Jeg har nok rigtig jokket i det.
MVH Meld

Kommentar
Fra : umv

Dato : 01-03-05 18:07

Hej Meld.

For at justere systemdatoen skal du højreklikke på kl i nederste vanstre hjørne og derefter justere dato og klokkeslet

Mvh UMV

Kommentar
Fra : umv

Dato : 01-03-05 19:26

Hej igen Meld.

Jeg mente selvfølgelig nederste højre hjørne.

UMV

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 50 point
Dato : 02-03-05 20:24

Hej

Jeg ved ikke hvad det er du er kommet til at gøre, men Concorde har en indbygget kalender, som ikke nødvendigvis er lig med computeres kalender.

I Concorde hold "CTRL" nede og tryk på "T", så kan du rette systemtiden i Concorde.

Jeg aner ikke om det hjælper, men tror heller ikke at det kan skade, så held og lykke.

Venlig hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Godkendelse af svar
Fra : meld

Dato : 08-03-05 15:48

Tak for svaret Leo.pedersen.

Hej Leo Pedersen

Tak for svaret. Jeg har prøvet, men det hjalp ikke.

Der kommer en tekst der siger: datoen ligger ikke i en oprette periode.

Jeg har kørt regnskab i flere år, men har aldrig været ude for dette.
Har du mon et andet godt råd.
Med venlig hilsen
Meld