/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Sandspartling
Fra : gitteh
Vist : 3453 gange
100 point
Dato : 01-03-05 00:48

Skulle der være nogen, som har navnet på et godt produkt til brug ved sandspartling,
så man ikke skal bruge en hel dag på efter slibning? Eller et godt tips til, hvordan det gøres nemt?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 00:57

Det er da ikke et problem, at slibe på de sandspartelmasser man kan få i dag. Bare vær opmærksom på hvor meget det skal fylde ud da der er forskel på hvor meget produkterne synker ved tørring.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 03:27

Gå ind på www.malerlager.dk der finder du også materialer til sandspartling og til en god pris.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-03-05 08:36

Gullspak (tror jeg det staves). Fåes i enhver trælast. Umiddelbart er der ikke den store forskel i hvordan det er at arbejde med. Køb en god stor spartel. Skrab godt i bund , når du spartler, det letter slibningen. Spart 2 gange inden første slibning. Spart igen og slib. Vurder om det er ok du kan mærke det med fingrene, ellers må du over det igen.

Se evt her http://www.danogips.dk/inderv_3/12_3_20_spartl_rep_nf.htm

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-03-05 11:51

det bedste sandspartel på markedet er uden sammenligning Flüggers L-H spartel ca 175 kr pr spand, lidt dyre men meget bedre.

mvh
per

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-05 14:08

hvis det er indendørs du skal pudse en væg op så brug evt tyndpusmørtel. det fås i alle farver og er nemt at arbejde med.

http://www.vandex.dk/indhold/prod/p_crs_tyndpuds.htm

Her kan du se produktet.

Memuel

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-03-05 16:10

memuel

hvem snakker op oppudsning ???

per

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 16:17

Ja, det gør jeg...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-03-05 16:18

hvorfor svarer du så ikke i et spørgsmål der omhendler dette emmne

per

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 01-03-05 16:20

hej
bibsaimie helt enig
gitteh brug så tyndt lag du kan bruge med en bred spartel
husk det støver meget når du sliber
ole

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-03-05 16:21

ja ikk.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 16:22

Altså jeg kom med mit bud..

Sorry hvis det gernerede dig.

Men lad nu spørgeren kommentere hvis jeg er helt på afveje

Memuel

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-03-05 16:25

memuel

har du endnu ikke fundet fidusen med at lave smilies, det var dog et surt fjæs du har sat op.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 16:28

Du er da rigtig knotten....

Jeg gider ikke kommentere mere på dine indlæg..

Memuel

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 01-03-05 16:31

hej
jeg har aldrig fundet ud af det med de smilies
hvordandt man gør
hvor stiller jeg spgs. skal vi sige 200 point
ole

Godkendelse af svar
Fra : gitteh

Dato : 10-03-05 00:14

Tak for svaret memuel.