/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Politisirene!
Fra : Dirty_joker
Vist : 4231 gange
100 point
Dato : 28-02-05 12:42

Nogle der ved hvor man kan hente/downloade en politisirene til brug i powerpoint??

Accepteret svar
Fra : martindahl

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-05 14:27

Hej

Prøv at kigge på denne side: http://www.notam02.no/DSP2/media/ under sirene ...

Håber du kan bruge mit forslag
Martin

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 01-03-05 09:15

Har sku selv fundet en side med dem...

Findsounds.com hvor du kan finde mange forskellige.. Men godkender sku bare din besvarelse!