/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Sikkerhedskode til nokia 3200
Fra : elissa2005
Vist : 1932 gange
110 point
Dato : 27-02-05 23:58

hejsa og og´aften.

Jeg har haft lånt min nokia 3200 ud til min ven, men da jeg så fik den igen havde han lavet sikkerhedskode på den og siger nu at han ikke kan huske den.

Kan man bryde sådan en??

Håber nogen kan hjælpe.

Tcc Elissa

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-02-05 00:12

Mener det er 1234 som standard.

Kommentar
Fra : elissa2005

Dato : 28-02-05 00:16

den har jeg prøvet.... og den siger forkert kode... kan man ikk på nogen måder bryde den??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-02-05 10:27

12345 er standard, men hvis den ikke virker skal du til et Nokia repair center, de kan udlæse den for dig

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 110 point
Dato : 28-02-05 10:58

Eller en unlocker på www.dkunlock.dk
hilsen Dan

Kommentar
Fra : elissa2005

Dato : 28-02-05 13:24

hmm... nå oki. havde håbet på man kunne bryde koden på anden vis..

Kommentar
Fra : helloo_Aarhus

Dato : 28-02-05 14:15

Det kan du også..
Der er som regl 5 tal.. så du starter bare med
00001 og så 00002 så skal du ramme den rigtige inden du når 99999
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : elissa2005

Dato : 28-02-05 20:15

hehe.. så kan jeg jo sidde fra nu og til juleaften.. men tak for svaret...

tænkte mere på om der ikke var et program til at bryde sikkerhedskoden med. ligesom man kan men sim-lås.....

Kommentar
Fra : elissa2005

Dato : 28-02-05 20:16

hehe.. så kan jeg jo sidde fra nu og til juleaften.. men tak for svaret...

tænkte mere på om der ikke var et program til at bryde sikkerhedskoden med. ligesom man kan men sim-lås.....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-02-05 20:49

du har jo lige fået svaret find en unlocker nær dig son hello skriver det er ikke bare lige til for usagkyndige personer det koster ca en lille hund

Godkendelse af svar
Fra : elissa2005

Dato : 28-02-05 21:26

Tak for svaret helloo.dk.

Kommentar
Fra : mibo5

Dato : 28-02-05 21:39

Hvis du har din puk kode så efter du har tastet din kode forkert 3 eller 5 gange spør den efter din puk kode hvor du bruger puk koden og så der efter giver du den en ny kode

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 01-03-05 10:30

Til mibo5
Nu ved jeg godt der er meget svært for dig at kende forskel på koder. Men en PUK kode hænger sammen med en PIN kode som er dit SIM kort. Ikke telefonens sikkerhedskode..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : elissa2005

Dato : 01-03-05 14:41

jaa mente nok a jeg ikk kan bruge puk koden til noget i dette tilfælde. har faktisk prøvet a taste sikkerhedskoden forkert ti gange, og så spurgte den om puk kode. men efter den var tastet bad den igen igen og sikkerhedskode.

øv øv..