/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Zyxel Prestige 314 disconecter / 30 min
Fra : b.c
Vist : 338 gange
20 point
Dato : 04-09-02 21:19

Er der nogen der kan hjælpe med et specielt problem. Jeg har en Zyxel Prestige 314 router - konfigureret til Teledanmark DHCP klient. Problemet er, at ved store download bliver jeg disconected fra remote. Det sker typisk efter 35 min dvs. ca. 150-200 mb. Jeg bruger PCAnywhere til overførsel sam Windows FTP - resultatet er det samme.
TeleDanmarks support mellem linien superfin - men problemet er sikkert Routeren som requester ny IP-adr. mange gange. Dette kunne han se i status.

Hvordan slår jeg requesten fra????

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 04-09-02 22:50

"b.c" <b.c.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:lUsd9.52590$ww6.3857613@news010.worldonline.dk...
> til overførsel sam Windows FTP - resultatet er det samme.
> TeleDanmarks support mellem linien superfin - men problemet er sikkert
> Routeren som requester ny IP-adr. mange gange. Dette kunne han se i
> status.
>
> Hvordan slår jeg requesten fra????

Det kan du ikke. Men prøv lige at checke om du kører med nyeste firmware
version Se FAQ fra Zyxel vedr. dit problem

http://www.zyxel.dk/faq/faq_02.php?faq_id=18

/Per

Godkendelse af svar
Fra : b.c

Dato : 05-09-02 20:05

Tak for svaret Per Bau.

Det var lige det der skulle til - tak for det!!!
Afprøvet og fundet iorden

/Bjarne