/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Bluetooth Support Ønskes...
Fra : Nuserpigen
Vist : 390 gange
300 point
Dato : 22-02-05 23:30

Hejsa
Jeg har fået til opgave og teste et Level One BLH-1000 Bluetooth Headset....
Jeg kan også sagtens få bluetooth forbindelse mellem headset og computer...
Men hvordan virker det...?
Hvordan kan jeg høre musik i dette headset...?
Kort sagt hvilken knapper skal jeg trykke på?
Kan ikke finde enheden under "Lyd og Lydenheder"
Er ny på det område med bluetooth...
På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 05:57
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-02-05 10:01

CLAN> Du mener denne http://www.level1.com/products3.php?sklop=17&id=590020 ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 10:31

Hej jakjoe... jo, ja det er den engelske side - beklager min var den tyske
Manualen er dod på alle sprog (inkl. kinesisk)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 10:32

det går pokker ta' mig godt... mente dog og ikke dod

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 23-02-05 20:03

Harj Gutter....
Når jeg går ind på level one´s hjemmeside kan jeg ikke hente manualen.... Når jeg søger, kommer der bare en blank side frem....
Clan.... Dit link til manualen virker ikke.... den siger at filen er ødelagt...

Hilsner fra Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 300 point
Dato : 24-02-05 12:48

Hmmm!
'Det forstår jeg ikke en meter af... har lige selv hentet den fra http://www.level-one.de/drivers/manual_PDF/BLH-1000(EN).pdf
Sidder faktisk og kigger på den nu, der er bla en fin tegning osv.
Du skal ha' Adobe Arobat Reader installeret for at se manualen, den kan hentes her...
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 24-02-05 21:17

Clan.... Nu virker dit link.... Har været inde og kigge på det, der står kun det samme,som i den manual jeg allerede har....
Jeg kan sagtens finde ud af det, der står i manualen... men der står ikke rigtig noget om, hvad man gør, når headsettet sættes til computeren.... Den siger jo, at det er en lydenhed, men kan ikke finde den på computeren....Min problem er at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre, når bluetooth enhederne har set hinanden på computeren... hvordan kommer jeg videre derfra...?
Tak for rådene indtil videre

Hilsner fra Nuserpigen

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 04-03-05 02:54

Hejsa CLAN....

Fik skidtet til og virke...
Havde lavet en begynder fejl, så det var xp´s driver den brugte... det kunne den ikke lide....
Så fik installeret den medfølgende driver rigtigt....

Tak for svarene

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-03-05 14:43

Hejsa
Takker for points... og god weekend