/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark x84
Fra : tinka
Vist : 317 gange
50 point
Dato : 17-02-05 12:01

Hjælp mig....
Jeg har med begrænset succes installeret windows xp.... hvis ikke man havde problemer i forvejen, så kom de da nu.
Bla. kan jeg ikke finde min printer??? Jeg har ikke koblet den fra eller noget andet, scannings- og kopieringskontrolprogrammet fungerer fint, der er bare ikke hul den anden vej igennem. Hvad er gået galt??

Kommentar
Fra : McOle

Dato : 17-02-05 13:02

Hvis du har installeret SP2 skal du have en ny driver fra Lexmark.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-02-05 18:23

Jeg hadde samme problem. Så lastet jeg ned ny driver så blev alt ok igen.
alimak

Kommentar
Fra : tinka

Dato : 18-02-05 09:23

Jeg havde hentet en ny driver, men jeg kan ikke tilføje printeren eller installere den på ny..(prøvede at slette den og starte forfra), så jeg ved ikke hvad jeg skal med min nye driver ;0)
Jeg kontaktede Lexmark og de henviste mig til en (ENGELSK) side, jeg syntes jeg har gjort som beskrevet, men ingen reaktion, er der en der kan tyde den side og evt forklare mig hvad jeg skal trykke på bagefter??? Mit pc-engelske is not my very best!!

http://support.lexmark.com/cgi-perl/knowledgebase.cgi?ccs=58:1:0:348:0:0&docid=ENUS10494

Mvh Rikke