/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung E330 Blokkeret
Fra : Kutterk
Vist : 342 gange
38 point
Dato : 16-02-05 18:55

Hej, hvor kan man finde den kode der låser tlf op hvis den er blokkeret dvs at der er blevet trykket forkert 10 gange og den har nu låst sig helt ???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-02-05 18:59

www.dkunlock.dk find din unlocker nær dig (kommer til at koste lidt da de skal have den ned )

Kommentar
Fra : Kutterk

Dato : 16-02-05 19:01

Den er blevet sim oplåst, jeg skal bare have det blokkering fra der er på den og 8 x 0 hjælper ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-02-05 19:36

Hvis det er den såkaldte Puk-kode der skal bruges når pinkoden har været trykket forkert mange gange, er det teleselskabet der har den, men den plejer vist også at stå på den seddel med pinkoden når man får simkortet.

Men hvis det er sikkerhedskoden i selve telefonen, mener jeg man skal henvende sig hvor telefonen er købt, så kan den måske oplyses ud fra telefonens Imei-nummer.
Det er som regel 4 eller 5 ens tal, enten 0 eller 9

Kommentar
Fra : Kutterk

Dato : 16-02-05 19:38

Ok det prøver jeg
Tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-02-05 19:55

mener hvis den er blokeret så skal den flachses med kabel der for dkunlock. ellers skriv til helloo.dk

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 17-02-05 06:04

Nej ikke nødvendigt med en unlocker, hvis det er sikkerheds koden (puk-koden) der spørges efter.

Den får man ganske rigtigt sammen med sin pinkode til simkortet, problemet er for det meste at den bliver smidt væk og så har du ret i at man skal forbi en teleservice af en eller anden art.

Og husk så kvitteringen på mobilen

Kommentar
Fra : Kutterk

Dato : 17-02-05 06:09

Det er ikke puk koden den ber om, den skriver indtast pinkode og når man så har gjort det skriver den Telefon Blokkeret og ber om en adgangs kode og det er den adgangs kode jeg skal bruge.
Dvs det er en blokkerings kode og kategori kode jeg skal bruge....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-02-05 17:18

jeg mener stadigvæg den skal forbi en unlocker elign.

Kommentar
Fra : mydder

Dato : 08-10-05 09:26

Jeg har samme problem med at den nu er blevet blokeret, så vil lige høre om du har fundet ud af hvordan man får det væk??