/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Mangler TimesNewRoman-hjælp!!
Fra : elise
Vist : 768 gange
100 point
Dato : 15-02-05 07:23

Jeg har lige installeret en cd med forskellige skrifttyper og så forsvandt alle de oprindelige bare........
Så nu er der i nogle af menuerne i Windows nogle mærkelige tegn..........for Times New Roman er forsvundet! (og en del andre) - hvad gør jeg?

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-05 08:24

Lav en systemgendannelse fra før du lagde skrifttyperne ind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-05 09:45

du kan gendanne systemet som olepost skriver - men også downloade times new roman fra nettet - personligt synes jeg måske de skal følge olepost´s råd

Godkendelse af svar
Fra : elise

Dato : 15-02-05 09:53

Tak for svaret olepost - har gjort det nu - og så fungerer det igen - TAK!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-02-05 11:22

Selv Tak